• repvez
    #51247
    Csak a szokásos mantra és ujra ugyan oda jukadunk ki. Database és fegyver tulajdonságok , meg ha neked nem megy akkor másnak se meg ha téged nem érdekel akkor mást se.

    Én meg arról irtam, hogy azok nélkul amiket most felsoroltál most nem kaptuk volna meg, helyette kaptál volna egy olyan kodot amin a 4.33as kinézettel és tulajdonságokkal tökmindegy milyen beállitással de 100+fps-t kapsz a lehető legdurvább missio alatt is és meg alapoz olyan dolgoknak, hogy a következő kiadásba nemcsak azokat amiket most megkaptunk hanem grafikailag jobb tájat jobb modelleket szebb effekteket és minden egyszerübben átláthatóbb formába a fejlesztők saját jol dukumentált formájában kaptad volna akkor sztem senki nem panaszkodott volna.

    Az meg megint hülyeség, hogy mindenki azt csinál amit akar biztos, hogy vannak megbeszélések egymás között, mert különben egy nagy katyvasz lenne az egész.

    Meg engedd el a db, bubble meg hasonló vonalat az amit te csináltál az adatgyüjtés és egy segégprogramban való modositása a bms-nek és ugy adod elő mintha te mindent tudnál és megváltottad volna a világot vele.
    Nekem megvan az eredeti forrásfájl az f4.0ának és a ff5.5nek is és végignéztem minden fájlt, ha valaki ért a kodoláshoz az biztos kiigazodik rajta, mert minden fájl tartalmaz kommenteket a kod mellett vagy az elején, hogy mihez tartozik.Igy nem csak a sokat mantrázott fegyver és database lehetne ujra kreálni, hanem mindent hangokat fizikát, sérülés modellt, az egészet ,hogy kihasználja a többmagos procikat amit kell azt a VGA számolja, jobb hardverkomatibilitást stb...

    igen időbe telik, meg ki kell találni, hogy hogyan lehet ugy átirni, hogy a megfelelö paramétert és funkciót hozza vissza, de az aki tud kódolni az talál rá megoldást is.
    Meg a multba már megtették dx6-dx9 ujrakodolás alkalmával akkor most is menne nekik dx9-dx11 vagy dx12 alkalmával.
    Igen , bonyolult meg sokrétű, de ma már lenne rá esetleg olyan megoldás amivel leegyszerüsithető a dolog. a multban Carmack a doomot még talán évekik fejlesztette, hogy kitalálja a dolkokat, ma talán egy kóder pár hét alatt összedob egy hasonló, de jobban optimalizált verziót ami jobban is néz ki, mert ujabb eszközök ujabb kódok vannak és ott van a lehetöség, hogy egy adott problémára bárhol az interneten megtalálja a megoldást, ami 98ban vagy az utánna lévö években még nem nagyon lehetett ennyire elterjedt.

    nem kell annyira misztifikálni a dolgot és védeni öket,
    Pont az ingyenesség miatt kéne nyitottabbnak lenni a közösséggel , hogy akinek van lehetősége tudása, az ha csak egy hétig is ,de be tudjon segiteni a dolgokba, ha csak egy texturát tud ujra rajzollni nagyobb felbontásra már azzal is elörébb lennénk.

    És nézd meg mennyi kiegészitő segédprogi van amiket függetlenül a csapattol egyszemélybe kodoltak hozzá.