• molnibalage83
    #51243
    Húz, ez kicsit zavaros.

    Haladjunk sorban Elmagyaráztam asszem már, hogy miről van szó, legyen egy 10 pontos lista..

    1. Időjárásfüggő IR és EO dolgok.
    2. Teljesen új IR modellezés, nincs legyőzhetetlen IR rakéta.
    3. A fölcsi csapatok máshogy mozognak, pl. nem rohangálnak már át reptéren és nem állnak kifutón járművek soha.
    (Egy kinti okostojás azon rugózik, hogy emiatt nem lehet egységet tenni retérre és ez bug, csak nem éri meg mi a szitu...)
    4. Új battalion felállás, jobb GU modellezés.
    5. A MANPAD, SHORAD végre értelmesen dolgozik normálisabb reakció időkkel, stb.
    6. Új SAM FM-ek.
    7. Az új rádiózás +IFF.
    8.Az MI számára új opciók földön és levegőben is.
    9. Új deck modellezés.
    10. Volt némi reptér és reptér környéki város 3D object. felhúzás, de ez kb. kerekítési hiba.

    Ezek egy része fikailag látható, de vagy nem a grafika része a nagy feladat (IFF) vagy a térkép töredéke terjed ki. A többit lényegében a harcászati modellezésben és generális környezetben van. A 4.34 túlnyomó része arról szól, hogy még jobban mélyült a harcászati modellezés és még inkább realitás felé mozdult el. Erős túlzással már csak az ARM/ASM lelövést kéne betenni és a mennybe mennék. Na jó, a szimultán SAM célleküzdés, nyaláb és tűzív modellezés sem lenne rossz..


    Milyen kód újraírásra gondolsz...? Ha a grafikai kinézet nem változik, akkor a grafikai kóddal nem foglalkoznak. A DX átírás önmagában kevés a VR-hez. Egy ilyen környezethez, ahol nincs 3D-s objektum a VR nem ad hozzá szinte semmit a tájat nézve amíg a talaj textúra ilyen felbontású meg a terep. A kabint éreznéd magad körül, de annak felbontása meg elégtelen a VR-hoz most. Ergo, felesleges erőlködni ezen perpill. Nincs mit vele megjeleníteni.


    Egy free fejlesztő csapatnak nincs ütemterve, de ezt valahogy sokadjára sem érted meg. Mindenki azt a részt fejleszti, amit tudja és ezt összefogják. A fejlesztők is jönnek, mennek. Vagy nem megy, csak fél évre kizavarják Afrikába és nem tud fejleszteni és ütemezni semmit...

    Szerinted miért úgy néz ki a 4.34 ahogy? Szerinted kitől kapták a sok adatot a SAM-hez, az új GU-hoz, a más IR kód modellezéshez? Miről beszélgettem velük évekig privátban és hegesztettem nekik össze sorvezetőt ahhoz, hogy új földi egységek legyenek? Csak új battalionokat nem kreáltak, mint én a MOD-ban, csak átbalanszolták amennyire a meglevő mennyiséggel belefért. Már ez is hatalmas lépés volt. Mert ehhez kaptak anyagokat, útmutatást és belátták úgy tűnik, hogy 20 évvel a kiadás és 15+ évvel az SP3/4 után annak hulladékát jó lenne végre eltakarítani.

    A változtatások nagyobb része meg generális a környezetre való hatása miatt. Minden gép számára érezhető az, hogy az időjárás már nem csak dísz, az IR rakéta más, stb. Ezekre kell a hangsúlyt fektetni, nem a a közösség egy részének eleve vicces igényeire, de ezeket is leírtam már. Modellezhetetlen és olyan részletbe menő (sokszor hülyeségeket) kérnek, amit talán még a DCS modulok sem modelleznek. Ez meg BMS4 nem DCS.

    A könnyebb moddolhatóságon semmit nem tudnak csinálni, mert az eredeti toolok is használhatatlanabbak lesznek, lásd Tacedit és F4B. Mert az új feature-ök egy részét valahol beteszik a DB új részeibe és txt fájba is, amiket a régi eszközök már ne tudnak olvasni. Arra nincs erőforrásuk, hogy 10k oldalas fejlesztői doksikat csináljanak. A battalion sorvezetőm és még ez-az 50 oldalas doksi lett és hetekig dolgoztam rajta. Na, akkor ha lenne fejlesztői doksi, akkor ki és mikor fejlesztene játékot? Ezt is ők írták le, csak el kéne olvasni a fórumon...

    Megint csak a régi rigmus megy, sajnos hiába magyarázom vagy magyarázza más is, nem érted meg. A BMS csapat nem fog úgy működni ahogy te gondolod, mert soha nem működött úgy. A Falcon történelemben volt olyan, amikor a külső jogok szorítása miatt próbálták így és nem lett jó vége. Egyszer sem.