• repvez
    #51227
    Igen láttam, de pont a bedölés miatt , egyik verziót se érzem reális nézetünek.A DCS-ben terpeszt a hud és a tartó hátulját látni beljebb.
    Viszont ha elfogadjuk, hogy a BMS nél azért csak az élet látjuk a tartónak mert befelé dől akkor viszont meg nem párhuzamosnak kéne függölegesen állnia, hanem egy kicsit összetartani felfelé.
    ÉS amiatt, hogy befelé dől, a screensotodon , ha elhajolsz valamelyik oldalra akkor azon az oldalon is többet kellene látni a tartó keret oldalábol, mint most.
    A hud üvege néhány cm-vel elöréb lóg mint az ICP gombsora, de a kabinba olyan érzés, mintha mélyebben lenne a hud üvege.

    Az ICP feléd néznél , meg ugy értem, hogy ha elhajolsz és elforduls valamelyik oldalra akkor mintha a gombsor ugyan annyival feléd fordulna az ellenkező iráynba igy mindig a teljes felletét látod és nem "torzul, hogy elfedné részben a többi gombot vagy legalább optikailad rövidebbnek hatna.ÉS mivel a ICP a legkijebb kiugró felület a kabinbol, ezért annak az oldalát is részben lehetne látni, de ezt most csak akkor látod ha extrém modon kihajolsz oldalra vagy közel hajolsz a müszerekhez.. DE hasonló furcsaság van DCS-nél is, mert ott is ha valamerre elforduls akkor a kabinkeret ellaposodik megnyulik ahelyett, hogy megrövidulne . NEm tudom, hogy tudnám szemléltetni mire gondolok :(

    Igen tudom, hogy a fejmozgás nem egyszerü, de már a TIR-nél is ezért kellett megadni a ledek pontos elhelyezkedésének a távolságát a fejeden, hogy kompenzálják ezeket az eltéréseket.
    DE mégha hozzávesszük, hogy egy hátraforduláshoz törzsből is fordulni kell, az akkor sem eredményez olyan látószöget, mintha a teljes háttámlát látnád.Söt a pilótának ekkora mozgástere sincs ha be van szijjazva.
    Ezért kérdeztem régebbben, hogy lehet e valahol állitani a POV "kamera adatait a játékban , hogy a legjobban megfeleljen egy szem paramétereihez fokusztávolság lencse méret stb. Mert lényegébe ez a kamera a mi szemünk és ha még két egyforma kabint is csinálnak, de két eltérü kamera beállitást akkor máris más lehet a látvány.
    Ugyan igy nem tudom, hogy VR-ben ,hogyan programozzák a két külön nézetet ami a térhatást eredményezi, de a legegyszerübb modja az lenne, ha a virtuális pilóta fejébe két ilyen kamerát tennének és a IPD beállitással e két kamera távolságát lehetne személyre szabni, igy tényleg behelyezve minket a virtuális térbe.

    A multkor amikor kérdeztem, hogy lehet e valahogy visszaimportálni a BMS kabint maxban ezt akartam megnézni, hogy hogyan befolyásolja a kamera poziciója és beállitásai a kapott képet.
    Mert megvannak a tervek viperpitről, de most nincs hozzá időm, hogy egy kabint lemodellezzek.