• repvez
    #51225
    ezt a témát már én is fel akartam, ,hozni, hogy ha mindkét csapat annyira ragaszkodik az igazához, hogy ök bizony a legpontosabban modellezték le a gépet , akkor hogyan lett ennyire eltérő a két kabin?
    Valaki hazudik.
    Ha a két képet összehasonlitod az MFD-k például a DCS-nél sokkal kisebbnek hatnak és mintha mélyebben ülnének a kabinba.
    A hud kerete nekem furcsa mindkettönél, de mégis valahogy a DCS féle hihetöbb számomra, mert a perspektiv nézet miatt a bms-el ellentétben nem látnám mindig párhuzamosan a tartókeretét hanem egy kicsit oldalrol .

    Ugyan ezért furcsa számomra a BMS ICP része is,mert akárhogy mozogsz a kabinba az ICP gombjai mintha mindig feléd néznének , és csak nagyon minimálisan látod kitakarni valamelyik oldalon a MFD gombjait töle ha elhajolsz valamerre, kivéve ha extrém modon teszed ami a valóságban megont nem kivitelezhető.
    ÉS a kabinba való nézelödés is számomra fura, mert amikor hátrafordul a pilóta akkor a játékban nem csak hátrafordul hanem mintha elöre is dölne közbe, hogy a tarkója az ICP-t éri , ezért látható, a katapult szinte teljes hátrésze is, és ugyan ez ha oldalra nézel, mert a valóságban inkább magad alá kell nézned, hogy lásd a oldalkonzolt ittmeg akkora helynek tünik, hogy táncolni lehetne.
    ÉS amit már régebben is emlitettünk, hogy a szemmagasság se biztos, hogy jó helyen van,mert a valóságban nem szemből hanem felülről tátszik a CDP és az MFD-k is, igy ugy hat mintha a melkasából látná a kabint a pilóta.

    Egyes részeknél az optikai hatás jobban érvényesül a DCS fejlettebb nagyobb részletességü grafikája és árnyékolása miatt. viszont a DCS még mndig egy kicsit meseszerü szinhatású számomra, bár a PDB texturákkal és a 2.5 utáni modositások sokat javitottak rajta, de még mindig tul szines szagos meseszerü , föleg a táj. A DCS külső modeljétől nem estem hanyatt a hornet és a Tomcat után nekem visszalépésnek tünik eddig, néhány helyen csak texturábol van megoldva ami a másikaknál modellestek és a textura is tul steril egyelöre .Nem hat valósnak, mig a BMS-nél pár screnshotnál első blikre azt hiszi az ember, hogy foto.

    És ha már táj, én is eléggé bizakodoan nézek az FSX elé ,mert ha ilyen szinten tudja hozni a játékba is, és nem csak valami manipulált elöre renderelt a video, hanem tényeg uilyen lesz akkor az nagyon nagy elörelépés,mert ezt ha globálisan tudja hozni ugy hogy a valóságnak megfelelö utcaszinten modelezett városok lesznek , az egy uj szint az eddigiekhez képest.

    Remélem azért erre az uj alapora jkönyebben lehet vadászgépeket is beletenni és nem csak civil utassállitokat.Ha jol tudom a mostani FSX mindegy, hogy milyen gépet repültél az egy utasszáééitó repmodelljét használta csak pár helyen modositott adattal.