East Front
  • grebber
    #57
    Ez kimaradt eddig ezt nem is tudtam igy mégjobban várom:

    Kezdéskor választhatunk élethű vagy fantasztikus sztori között. Ha az első opciót választjuk, semmi földöntúli nem történik a történet során, végig nukleáris fenyegetés ellen harcolunk. A második opció választásával azonban a főhős idővel szörnyeteggé válik és utazik az időben. A nem-lináris pályák végigvitelében szabad kezet kapunk. Néha különleges, történet-meghatározó csomópontokkal találkozunk, amelyek elérésekor ha nem avatkozunk közbe, akkor a játék maga dönt és annak megfelelően folytatódik a sztori.

    Hősünk a kulcsfontosságú részeknél erőteljes érzelmi kilengéseket produkál: bepánikol vagy félelmet, dühöt, kétségbeesést, ihletet, tehetetlenséget érez és ennek megfelelő pozitív, illetve negatív bónuszokat - képességeket kap, melyeket használhat, ha úgy kívánja. Számítsatok autósüldözéses, közelharcos, lopakodós és szabotőr részekre, melyeket komoly fizikai modul támogat. 30 egyedi NPC-vel találkozunk. Küldetések során lázadó osztag katonájaként vezetőnk parancsait kell teljesítenünk.

    Forrás : Hardwired