dez#32
A Vavle-val 2 eset lehet: vagy tudott róla az ATI, hogy messze nem voltak még kész, vagy nem. Mindenesetre a Valve, és a híres főprogramozójuk szavahihetősége enyhén megkérdőjelezhető.
Tudom, hogy a shaderekben volt gyenge az FX, nem mondtam mást, csak azt, hogy 16 bites módban már általában (akkori játékokkal) elviselhető volt. És legtöbb esetben nem látszott a különbség (az akkori egyszerűbb shaderekkel), főleg nem annyira, mint az ATI mutogatta. (Korábban a FarCry-ban igazábol nem emiatt voltak a bugok.)
A csalásokat nem igazán követtem, de azt tapasztaltam, hogy az ATI-é volt kb. minden 2. lépés. És mintha ők kezdték volna valami játékkal, még jóval a 3Dmark előtt. Később persze kimagyarázták, hogy véletlen volt.
"kártyagyártó hibája kit érdekel"
Akkor meg nem tudom, minek vitázuk itt.
Az SM3.0-ban nem csak az esetleges sebességnövelés az érdekes. És az NV 6-os sorozat ezen kívül is tud 1-2 "apróságot", ami által néhány új effektet lehet megvalósítani (lásd FarCry 1.2). (ATI-n most ilyen csak egy eléggé erőforrásigényes, trükkös techdemóban látható.) És világosan megmondták, hogy azért mondtak le ezekről, hogy többet keressenek a mostani generáción. (De az is lehet, hogy ez is csak szöveg, és próbálkoztak, de akkor még nem ment nekik. Remélhetőleg a köv. gen. már tudni fogja ezeket. Mert ugye ha csak NV tudja, akkor nem sok játék fogja kihasználni.)