• unknown nick
    #30
    A klasszikus bunyos jatekok alapja a mozdulatokra epul valo igaz, amihez nemi ugyesseg elengedhetetlen. Az alap mozdulatoknak van hato tavolsaga, iranya es vegrehajtodasi ideje. Raadasul minden egyes valaszthato karakter egy strategiat kepvisel, mert vannak specialis kepessegei, amik meg tovabb bonyolitva a dolgot retegzodnek. Van olyan kepesseg ami interruptolhato, van olyan ami blokkolhatatlan, de bonyolultabb altalam elohivni. Vagy ott vannak a kombok fa strukturai, amik szinten megernenek egy miset. En nem ismerem a "Dead or Alive"-ot, de ismerem pl. a Last Blade 2-t. Nem egy mai game sőt, maga a jatek tipus oregebb, mint barmelyik WCG-s jatek. Volt ideje ra, hogy kialakuljon egy kulturaja. Az nem veletlen, hogy fennmaradt. Itt van a jatek kezelesenek egy leirasa: http://db.gamefaqs.com/coinop/arcade/file/last_blade_2.txt

    Ez szerintem tobb, mint egyszeru adok kapok :) Kezfeltartassal jelezze, aki a leirast egy olvasasra felfogja.