• Evans
    #118
    Méghogy egyszinten van a Doom 3-mal? Ja, GeForce2-ön biztos.
    Se bump mapping, se normal mapping és ami a doom3engine legnagyobb vivmánya,a per-pixel megvilágitás, ami brutálisan realisztikussá teszi a belső tereket, továbbá multitextúrázásnak jele sincs. Egy univerzumban sem emlithető az Area51-ért felelős engine a doom3engine-nel!
    AI minek a Doom 3-ba? A Far Cry-ban látott AI is ugyanugy jön végig a folyosón v egy kis lépcsőn, mint az egyébként kiválóan scriptelt, a Q3 továbbfejlesztett utkereső algoritmusát használó Doom 3 AI. Talán beszéltek volna össze az impek, hogy ki melyik panelt fogja ránk törni?
    Ugyanez a helyzet a GUI-val (Graphical User Interface), ahol a doom3engine büntetett (elég csak a kapcsolók és érintő monitorok érzékenységére gondolni), itt viszont megjelenik egy kis szánalmas karika, aztán nyomhatod a TAB-ot. Az irányitás igencsak konzolos. Önmagában nem rossz játék, jó a hangulata (+David Duchovny és M Manson hangja) stb., de technológia szempontjából még az Unreal-tól is messze van.