Vers#49
"tényleg tudja pl a 60 milkó polit másodpercenként, csak akkor mást már aznap nem csinál. Tényleg ki lehet mindent hozni a hardverből, de ez azt is jelenti, hogy egyszerre mindent nem tud megcsinálni!"
az elméleti polyszám meg a gyakorlati az 2 különbözö dolog, mert ugye egy játék nemcsak polygonkirakásbol áll, de mindenhol igy mnegy ez az nvidia/ati kártyáknál a polyszám olyan polykra van megadva amik a képernyön 1-2 pixelesek ha nagyobbak akkor a polyszám is lefele száguld
az intel-amd procik is az elméleti sebességet adják ha valos progiz futtatunk a sebesség leesik a 10-edére
"A GT különböző verzióinál ugyan nagyon szép munkát végeztek, de nagy általánosságban a textúrák télleg gagyik"
a GT-nél az a 'probléma' hogy fix 60 fps-es
annyi polygont kell kivinnie hogy textura feltöltésre már nem nagyon futja
ha 30 fps-es lenne akkor 5-ször jobban nézne ki, maradna idö texturafeltöltésre, még egy kicsivel több polyra, és még a fizikára is több eröforrás jutna
de ök a 60 fps-t többre tartják , ami érthetö mivel nagy sebességnél 30 fps-en ugrál a kép
de pl az xboxos programozokat ez nem érdekli