MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #760
    Na, dolgozol most valamin?

    Én lecseréltem egy displacement-et, javítottam pár dolgot a fiam észrevételei alapján(közben ő is elkezdett a saját gépén map-ot csinálni!), felraktam pár scripted sequence-et és env_soundscape-et, bevilágítottam a belső tereket(na ez is elég babrás, ha szép fényeket és izzás effektet akar az ember!), úgyhogy lassan, de biztosan közeledek a végéhez. Persze előtte egy kis optimalizálás nem árt, bár véleményem szerint a mai gépeken anélkül is elfutnak a Hl-2 modok.
    Még a talaj textúrázása lesz érdekes, mivel blend textúrákat szeretnék használni, ezért egy csomó területet displacement-té kell alakítanom (és utána ezek alá rakni egy solid world brusht, hogy ne legyen leak a pályámon), vagya meglévő worldbrush fölé kell tennem egy nagyon vékony réteget és azt átalakítani displacementté(még nem tudom, melyik módszer ez egyszerűbb?), szóval lesz még azért teendőm!

    Kár, hogy ennyire kihalt ez a fórum, azóta se találtam elfogadható - és főleg: működő! - választ a Valve fórumban feltett logic_choreographed_scene-es kérdésemre. Pedig minimum két hetente hasonló problémával jelentkezik valaki.
    Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.12.28. 12:13:55