MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
-
Tibbbor #759 Na, tegnap kipróbáltam egy új 3D skybox technikát és nagyon pöpec lett! Elégedett voltam magammal!
Ezen kívül kezdem érteni a Block Light textúra lényegét és az ablakon besütő nap technikát is. Visszabontottam a pályám egy részét, mert túl sok üres térrel járt az eredeti méretű modellek elhelyezése(megoldottam 3D skybox-al), közel 1000 numportal-t sikerült megtakarítanom. Szerintem viszont eddig sem a túl sok numportal miatt akadt meg a VIS kb. 4....5...6-nál, hanem inkább valami programhiba lehet, ugyanis tegnap az első compilerezés 6 másodperc volt(!), 1151 numportal-lal, a másodiknál már kiírta, hogy "Nem válaszol", de azért lefutott és nem változott a numportalok száma!
Szóval simán a Hammer sza..akodik.
Leszedtem egy profi designer mod-ját, az első Planetphillip-re küldött anyagát, a Powerstation 17-et. Nagyon sokat lehet belőle tanulni. Az én brush-face-prop mennyiségemnek a többszörösét használja, úgyhogy tuti a BSP hibája miatt vannak ezek a leállások.
Nálad mi újság?
Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.12.19. 12:00:27