MOD illetve PÁLYA készítés a Counter-Strike: Source és a Half-Life 2 alá a Source SDK segítségével.
  • Tibbbor
    #754
    Na, akkor mázlid van. Nálam kordon módban Fast opcióval általában 0...1...2...3...4-nél beakad a VIS, kiírja fent a compiler ablak szélén, hogy "Nem válaszol", de ettől függetlenül lefut, minden működik és hibaüzenet sincs. Talán azért, mert még nem "zárt" a pályám és a kordon elég sok holt teret hagy üresen, ami miatt a visleaf kiszámolása meghaladja a program képességeit. Lassan végre eljutok odáig, hogy jöhet a skybox, alul pedig a dupla zárás, mivel displacement-eket szeretnék használni(a blend textúrák miatt), azok viszont nem zárják le a pályát, emiatt kell alájuk egy másik "záróréteg".

    Valamit megint nem értek. Prefabként letettem a pályára egy combine_shieldgate-et(tudod, azt, aminek olyan kékes fénye van és területek lezárására használják). Na, zúg is alapból+zizeg, mikor hozzáérek, viszont fogalmam sincs, hogy ez az utóbbi zúgás miért csak a pajzs bizonyos részeinél elég hangos? Már bepipáltam a "Play everywhere" opciót is, mégis csak egyes helyeken hallom, amikor hozzáérek a pajzshoz, máshol alig, vagy egyáltalán nem hallható a zizegés. Megnöveltem a max. audio distance-ot is(bár "Play everywhere"-nél ennek nincs is jelentősége), de semmi változás. Vélemény?

    Ja, találtam két isteni weboldalt, ha érdekel: azt ugye Te is észrevetted, hogy a HL2 zenéket nem tudod meghallgatni Preview módban a Sound browserrel, vagyis nem tudod, milyen zenét is tettél be, pedig jó lenne válogatni. Nos: az egyik oldal felsorolja cím szerint a 42 db zenei fájlt, meg lehet hallgatni, le lehet tölteni(de minek?). A másik oldal pedig leírja, hogy ezek a zenék milyen file néven szerepelnek a
    Hammer editor sound browser-ében? Nagyon praktikus dolognak tartom, ha zenéket is szeretnél betenni. Most nem otthonról írok, de ha érdekel, elküldöm a linkeket. Tök véletlenül bukkantam rájuk.
    Utoljára szerkesztette: Tibbbor, 2017.12.14. 14:29:06