• DW
    #23
    Ha nem értesz hozzá...na mind1. Szóval mit nem tud az ATI? Ja igen, a 3.0 shadereket(helyette van 2.0b). Nos igen. Egyenlőre semmi se használja ki, de nem árt ha van. Igaz, megnöveli a gyártás költségeit, a tranzisztorok számát, többet fogyaszt, több hőt termel, de van, és később még jólesz valamire.

    Ezenkívül nincs olyan dolog, amit a másik ne tudna.

    "Egyébként én abban sem látok olyan hatalmas katsztrófát, hogy az egyre erősebb hardverek miatt a programozók esetleg elnagyolva készítenek el ezt-azt, mndván, úgyis megveszi a jobb vasat, ha játszani akar"

    Ja, hogy neked pénz nem számít? A játékpiac viszi előre a hardverek fejlődését. A programozók sajnos folyamatosan ebbe a hibába esnek, de ez nem csak az ő hibájuk. Sok a meló, egy játéknak gyorsan el kell készülnie. Nézd meg a HL2-t milyen sokáig készítették, és meg is lett az eredménye. Gyönyörű grafika és nem kell hozzá 4GHz-es proci SLI 6800 Ultrával. Ez bizonyítja azt, hogy bizony felesleges ilyen-olyan hiperszuper csúcs VGA, mert jó programozási tudással, és sok idővel nagyon jól meg lehet írni egy programot.

    Ja és miért írom mindezt? Azért, mert pazarlás amit csinálnak. Pontosan arról van szó, hogy a nagy fejlődésnek egyszer vége lesz. Új dolgok jönnek, a régit kidobáljuk. ÉS hova kerül ez a sok hulladék mit gondolsz? Magunk alatt vágjuk a fát, csak sokan nem veszik észre. Ahelyett, hogy probálnánk gazdaságosan kihasználni az erőforrásainkat, megy a pazarlás. És ennek 1 oka van: pénz. Nem vallok kommunista eszméket, de akkoris sok ami itt folyik. Nem tartom hülyeségnek a fejlődést, csak míg egyes területeken előre, addig más területeken visszafejlődünk (olyan mint a hatás-ellenhatás).
    Mint mondottam, az SLI-t egyszer már ellőtték. A sok gazdag ficsúr majd ráveti magát, mint légy arra a bizonyosra, de felesleges lesz. Eddigis el lehetett érni olyan sebességet 1 kártyával is, amit a procik nem tudtak kiszolgálni, és ez így lesz a jövőben is. Ezen majd a két-/többmagos procik fognak talán változtatni valamicskét.