• sghu
    #41
    FOGD MÁR FEL VÉGRE, hogy az ATI jelenlegi (beleértve a most bejelentett cuccokat is) hardverei csak iszonyú kínlódás árán és borzasztó korlátozottan tudnak HDR-t csinálni (MRT, pixel shader, MPR), ami NEM ALKALMAS arra, hogy néhány demo-n kívül éles alkalmazásokba bekerüljön (talán ha az ATI nyomat még egy kis suskát a Valve-nak , akkor esteleg megjelenik egy patch amivel a HL2 valamit mutat ebből ). Emlékszel még a HL2 HDR videókra, amivel az ATI-Valve vakította annak idején a parasztokat? A kiadott játékba vajon miért nincs semmi ezekből? Kevés volt a fejlesztési idő ( 6 év! )? Vagy pont azt a forrást lopták volna el tavaly ami ezt csinálta volna?
    Azután, hogy az NV4x-ek tudják az FP blending-et és filtering-et, csak a hülyék/mazohisták/lefizetettek fognak "ATI féle" HDR-t csinálni! Úgyhogy IGEN, ez azt jelenti, hogy az ATI "szarabb" ebben a tekintetben.