• NEXUS6
    #15
    Nem értem minek kell itt ezt a felhajtást csinálni!

    Ha egy terület konkrétan nincs szabályozva, akkor a bíróságon múlik hogy egy adott esetben mi az a szabályozó ami éppen érvényesnek tekínthető. Amíg nincs problémás eset tök fölösleges előre még egy törvényt hozni, mert lehet, hogy más szabályozók nagyon is jól értelmezhetők az adott esetben is.

    Nem értem pl miért kéne a szuborbitális űrrepülésre a légi közlekedéstől eltérő szabályozást készíteni?
    A törvényhozónak persze igaza van: ha a vállalat nem tudja garantálni az utasok biztonságát, akkor ne indítson ilyen vállalkozást.

    A repülő jegy nem arról szól, hogy a légitársaság csak a biztonsági statisztikák szerint vállal felelősséget az utasért, szal egy-egy baleset még belefér és csak az azon felül jövő balesetekért tejel. A jegy arról szól, hogy téged el fog juttatni A-ból B-be és nem 95%-os valószínűséggel!

    Másrészt meg, azt se tudjuk mennyire lehet biztonságossá tenni a szuborbitális repülést, mert hogy nem nagyon vannak statisztikák.

    Ha egy műtéti eljárás csak az esetek 40%-ában sikeres akkor talán be kell tiltani?
    A polgári repülésnél is azért mindíg van kockázat vállalás az utas részéről is bármennyit is vállal az állam a felelősségből.

    Mert ugye akármennyi pénzzel/törvénnyel sem lehet egy halottat feltámasztani, más kérdés hogy ez a világ bizonyos részén az emberek számára nem nyilvánvaló.