fapapi#2
Szintugy!
Na meg azert mert a rohadek kabelnetek 15 gigas korlat van.
egyebkent itt egy level sok mindent le lehet vonni belole. Aztan hogy a level valodi e vagy sem azt nem tudhatom.
------------------------------------
" Tisztelt UPC!
Szerzõdésünket (ÜF. szám: 00*******4) június elején kötöttük önökkel.
Emlékeztetném
önöket, hogy a szerzõdésben (illetve óriásplakátokon a városban orrba
szájba) július
és augusztus hónapra bõszen hirdetik a két hónap ingyenes szolgáltatást.
Kézhez kaptam azonban a számlát, mely 06.11 és 08.11 között 26.366 Ft
számláz a jogosan követelt tört havi júniussal ellentétben, melynek
összege 9592 + áfa. Igaz, hogy ez közelíti a nasanal használt satellites
átvitel árait, de ez ellen nem ágálok, én akarok internetezni, hát basszak
rá. Természetesen nem én vagyok az egyetlen, aki megkapta ezt az elbaszott
számlát. Az egész város megkapta, ne is álltassanak.
Az egész városnak be kell kérem fáradnia az ügyfélszolgálatra, vagy
telóznia kell, mert aki meg akarja spórolni az 1 órás sorban állást, vagy
a minimum 40 percig tartó lejárt jogdíjú hívásvárakoztató zenét, annak
lekapcsolják a szolgáltatását. Erõsebb kutya baszik, nemde?
Bár lenne egy kedves jogász ismerõsöm (vagy valami rendes jogrned ebben a
fostalicska pocsolya országban), a billentyûzetem amortizációját, a
feleslegesen elhasznált agykapacitásom alternativ költségét, negatív
érzelmeim gondatlanságból elkövetett felbujtását mind ráterhelném az
idióta tehetetlen vállalatukra.
A rendelkezésre állásuk, hogy is mondjam, hektikus. Bár a kábelmodem és a
router kihúzkodásával és visszadugdosásával idõnként újra "rendelkezésre
állnak".
Most épp
asszem büntetõsávon vagyok, ami aztán tökéletes kijátszása mindenféle
fogyasztóvédelmi jognak, szerzõdés-, vagy jogszegés, de ha ebben tévednék
(és önök szerint nyilván tévedek), akkor is minimum geciség, és ok arra,
hogy további 15 ismerõsömet és ügyfelemet lebeszéljem a fos mocsok
szolgáltatásuk igénybrevételérõl.
Nem minden ismerõsöm hallgat rám, de azért eddig kb 15.-öt sikerült
lebeszélnem róla. Hát ez barátok közt is havi 150 rongy kiesés. Ezzel
vigasztalom magamat, suttyókáim.
15 Gb anyagot mozgattam meg augusztusban, tekintve, hogy grafikusok és
informatikusok munkáját koordinálom. Az önök szolgáltatásával dolgozni azt
nem lehet havi 10 ezer forintért? A nagyanyám a célcsoportjuk a
nyugdíjából?
Hívjanak fel a mobilomon 06 ** *******, és esdeklõ bocsánatkérések között
intézzék el, hogy a 7 kilóbájtos download vonalam visszaálljon a
szerzõdött értékre.
Küldjenek egy rendes számlát a szerzõdött értékekkel, és felejtsük el
egymást, jobb szeretném a netet használni, a barátnõmmel meg az idõt
tölteni, semmint fordítva.
Nem ártana továbbá, ha egy rendszergazdi, már ha egyáltalán vannak ott
ilyenek, megoldaná azt a misztikus helyzetet, hogy az embernek heteente
kétszer újra kelljen konfigurálnia a kábelmodem mac addressét a tetûlassú
websitjukon. Ha kell, kiutalom egy munkatársamat egy órára, amialatt
megoldja ezt a fél éves problémájukat.
Komolyan mondom szívem szerint összeszednék maguk ellen 10 érvet, és nagy
betûkkel kiplakátoznám a várost, hogy ÁTVERÉS!!!. De talán jobb lenne
kirúgni az inkompetens vezetõséget, és eltiltani õket a további
cégvezetéstõl.
Elnézést a hangnemért, de nem én vagyok, aki átbassza magukat, hanem
fordítva, talán így érthetõ a döhöm. Én nem ígértem semmit maguknak, csak
hogy használom a cuccot és fizetek érte, de hogy használni se tudjam
rendesen, még többet is fizessek érte, majd utána egy-egy napom felét
azzal töltsem, hogy kikönyörögjem a szerzõdött szolgáltatásomat, na azt
nem. Agyõ, ez volt az utolsó szerzõdésünk.
Önök szolgáltatók, ideje lenne elgondolkodni a szó értelmén.
A megoldást várva, üdvözlettel,
****** András
UI: Ha esetleg a szokásos maszlaggal válaszolnának, hogy "Kedves 1***2-es,
fáradjon be egy fél napra az igen kellemesen légkondicionált
ügyfélszolgálatunkra", akkor kicsit feljebb megyek errõl az info@chello
vonalról, és beígérem egy managger managger managgerének hogy lebeszélek
még pár embert errõl a tévéshoppos színvonalú szolgáltatásról. Csináljanak
már valamit, ez a teljesítmény manapság "kiesett hasznot" von magával, nem
elégedett ügyfeleket. "