• fapapi
    #2
    Szintugy!
    Na meg azert mert a rohadek kabelnetek 15 gigas korlat van.

    egyebkent itt egy level sok mindent le lehet vonni belole. Aztan hogy a level valodi e vagy sem azt nem tudhatom.
    ------------------------------------
    " Tisztelt UPC!

    Szerzõdésünket (ÜF. szám: 00*******4) június elején kötöttük önökkel.
    Emlékeztetném
    önöket, hogy a szerzõdésben (illetve óriásplakátokon a városban orrba
    szájba) július
    és augusztus hónapra bõszen hirdetik a két hónap ingyenes szolgáltatást.

    Kézhez kaptam azonban a számlát, mely 06.11 és 08.11 között 26.366 Ft
    számláz a jogosan követelt tört havi júniussal ellentétben, melynek
    összege 9592 + áfa. Igaz, hogy ez közelíti a nasanal használt satellites
    átvitel árait, de ez ellen nem ágálok, én akarok internetezni, hát basszak
    rá. Természetesen nem én vagyok az egyetlen, aki megkapta ezt az elbaszott
    számlát. Az egész város megkapta, ne is álltassanak.

    Az egész városnak be kell kérem fáradnia az ügyfélszolgálatra, vagy
    telóznia kell, mert aki meg akarja spórolni az 1 órás sorban állást, vagy
    a minimum 40 percig tartó lejárt jogdíjú hívásvárakoztató zenét, annak
    lekapcsolják a szolgáltatását. Erõsebb kutya baszik, nemde?

    Bár lenne egy kedves jogász ismerõsöm (vagy valami rendes jogrned ebben a
    fostalicska pocsolya országban), a billentyûzetem amortizációját, a
    feleslegesen elhasznált agykapacitásom alternativ költségét, negatív
    érzelmeim gondatlanságból elkövetett felbujtását mind ráterhelném az
    idióta tehetetlen vállalatukra.

    A rendelkezésre állásuk, hogy is mondjam, hektikus. Bár a kábelmodem és a
    router kihúzkodásával és visszadugdosásával idõnként újra "rendelkezésre
    állnak".
    Most épp
    asszem büntetõsávon vagyok, ami aztán tökéletes kijátszása mindenféle
    fogyasztóvédelmi jognak, szerzõdés-, vagy jogszegés, de ha ebben tévednék
    (és önök szerint nyilván tévedek), akkor is minimum geciség, és ok arra,
    hogy további 15 ismerõsömet és ügyfelemet lebeszéljem a fos mocsok
    szolgáltatásuk igénybrevételérõl.
    Nem minden ismerõsöm hallgat rám, de azért eddig kb 15.-öt sikerült
    lebeszélnem róla. Hát ez barátok közt is havi 150 rongy kiesés. Ezzel
    vigasztalom magamat, suttyókáim.

    15 Gb anyagot mozgattam meg augusztusban, tekintve, hogy grafikusok és
    informatikusok munkáját koordinálom. Az önök szolgáltatásával dolgozni azt
    nem lehet havi 10 ezer forintért? A nagyanyám a célcsoportjuk a
    nyugdíjából?

    Hívjanak fel a mobilomon 06 ** *******, és esdeklõ bocsánatkérések között
    intézzék el, hogy a 7 kilóbájtos download vonalam visszaálljon a
    szerzõdött értékre.
    Küldjenek egy rendes számlát a szerzõdött értékekkel, és felejtsük el
    egymást, jobb szeretném a netet használni, a barátnõmmel meg az idõt
    tölteni, semmint fordítva.

    Nem ártana továbbá, ha egy rendszergazdi, már ha egyáltalán vannak ott
    ilyenek, megoldaná azt a misztikus helyzetet, hogy az embernek heteente
    kétszer újra kelljen konfigurálnia a kábelmodem mac addressét a tetûlassú
    websitjukon. Ha kell, kiutalom egy munkatársamat egy órára, amialatt
    megoldja ezt a fél éves problémájukat.

    Komolyan mondom szívem szerint összeszednék maguk ellen 10 érvet, és nagy
    betûkkel kiplakátoznám a várost, hogy ÁTVERÉS!!!. De talán jobb lenne
    kirúgni az inkompetens vezetõséget, és eltiltani õket a további
    cégvezetéstõl.

    Elnézést a hangnemért, de nem én vagyok, aki átbassza magukat, hanem
    fordítva, talán így érthetõ a döhöm. Én nem ígértem semmit maguknak, csak
    hogy használom a cuccot és fizetek érte, de hogy használni se tudjam
    rendesen, még többet is fizessek érte, majd utána egy-egy napom felét
    azzal töltsem, hogy kikönyörögjem a szerzõdött szolgáltatásomat, na azt
    nem. Agyõ, ez volt az utolsó szerzõdésünk.

    Önök szolgáltatók, ideje lenne elgondolkodni a szó értelmén.

    A megoldást várva, üdvözlettel,

    ****** András

    UI: Ha esetleg a szokásos maszlaggal válaszolnának, hogy "Kedves 1***2-es,
    fáradjon be egy fél napra az igen kellemesen légkondicionált
    ügyfélszolgálatunkra", akkor kicsit feljebb megyek errõl az info@chello
    vonalról, és beígérem egy managger managger managgerének hogy lebeszélek
    még pár embert errõl a tévéshoppos színvonalú szolgáltatásról. Csináljanak
    már valamit, ez a teljesítmény manapság "kiesett hasznot" von magával, nem
    elégedett ügyfeleket. "

    ------

    Kicsillagoztam ami talan nem publikus