Hegylakó
-
#12
Highlander: Szabadesés
Sogun, 17:59 - PC X360 PS3
(HW Insider) Connor és Duncan Macleod viszonylag "fiatal" halhatatlanok. A játék története születésük előtt játszódik. Ezért a korabeli Owen Macleodra esett a választás. Kalandjaink helyszínei: Pompei a vulkánkitörés előtt és alatt, a feudális japán, skót felföld a 12. században. Minden egyes helyen veszélyesen eltérő stílusban harcolnak ellenfeleink, alkalmazkodnunk kell hozzájuk és kardtechnikákat tanulni ezerrel, ha nem akarjuk miszlikben végezni. A nyert tapasztalati pontokat a Gyorsulás képességek szerzésére fordíthatjuk.
Ellenfelünk ha felnyársal kardjára, kihúzhatjuk testünkből a pengét és lefejezhetjük vele a támadót. Villámot vezetünk át a testünkön. Magas házak tetejéről vetjük le magunkat egészen a földszintig. Izgalmas taktikai lehetőségek nyílnak így meg.
Veszélyt jelent, ha megütnek, mert folyton regenerálódunk és ez kimerít. A totál elfáradt, harcolni képtelen hegylakót pedig könnyen lefejezik. A játékban hemzsegő csapdák is ezt a célt szolgálják.
A Highlanderben rengeteg a románc és az árulás. Fegyvereink: Twin Gladius - hatékony szurkálódni vele, de nem vág akkorát, mint a katana. A hatalmas Claymore-t viking para esetén használhatjuk sikerrel, csak túl nagy hely kell lendítéséhez.
Főhősünk más hegylakók lemészárlásával megszerzi tudásukat. Bővülnek Gyorsulás képességei, melyek közül az egyik a Channelling the Source: villámokkal vághatjuk agyon ellenfeleinket. Minél több Halhatatlan trófeáját gyűjtjük be, annál erősebbek leszünk és annál több Gyorsulás skillből választhatunk.
Kurgan nem létezik még a játék sztoriját képező korai időkben. Helyette a Főgonosz a démonokkal gazdagon kispékelt The Kraken. A fejlesztőknek tetszik az Unreal Engine 3 motor és úgy gondolják, bőven hozzák majd a megszokott Hegylakó filmek minőségi színvonalát.
Thx, Jabba boy!
info: Hardwired