• Zoley
    #6
    Meg mindig tartom azt, hogy a baj az, hogy csak az MS oldalarol/nezopontjabol szoltak az eloadasok. Ha nem latnad a lenyeget: az egesz arrol szolt, hogy az MS a legjobb megoldas mindenre, megmutatjuk, hogy hogy kell hasznalni, te csak vedd/vetesd meg a cegeddel (itt inkabb az iskolaval) es mindenkit csak erre tanits meg, mert ha mast is tud, az akadalyoz minket a monopolium fenntartasaban.
    Az itt resz vett tanarokat kellene ezutan bedobni meg ket-harom hasonlo mas ceg altal rendezett "tovabbkepzesre", azutan talan el tudnak donteni, hogy mit, mennyit es hogyan kellene tanitani ezutan. De legalabbis lenne valami vilagkepuk az egeszrol.
    Mar megbocsass, de a legnagyobb bajom az atlag egysegsugaru informatikatanarral van. Sokuk egyszeruen nem eleg kepzett/nem veszi a faradsagot ahhoz, hogy mast is mutasson/tanitson a gyereknek MS termekeken kivul. Valamelyest mellettuk all az is, hogy nem a legfiatalabb korosztalyt kepviselik, nincsenek megfizetve, stb... De ez attol meg igy nem jo. Ennek hosszutavon te/en/mi es a gyerekek (tied/enyem/mindenkie) isszak meg a levet. A legtobb mai fiatal ugyanis nem lat az ablakok moge. Nem tudja, hogy mitol megy a gep. Nem tudja, hogy letezik mas is. Meg nem mellekesen nem is veszi a faradtsagot, hogy korulnezzen (nem csak oprendszer szinten, sot foleg nem azon a szinten) alternativak utan es esetleg kiprobalja/lecserelje az MS altal "gyartott" sok esetben (de nem mindig!) f*s szoftvert (akar ingyenes akar fizetos alternativara).