
| Oblivion HQ | href=\"http://www.elderscrolls.com/forums/index.php?showtopic=324335\" target=\"_blank\" class=\"menu\">MOD lista | | target=\"_blank\" class=\"menu\">Hivatalos oldal | | MIELŐTT KÉRDEZNÉL IDE KATTINTS! | |
-
#41761
Azert a fejlodes picit valtozott most.
Eddig (vanillaban) azokat az attributumokat tudtad fejleszteni, amelyekhez kapcsolodo skilljeid fejlodtek a korabbi szintlepes ota.
Most a remasterben egysegesen kapsz 12 pontot amit elkolthersz barmelyik szabadon valasztott attributumra, illetve minden skill novekedes beleszamit a szintlepeshez szukseges 10 egysegbe, nem csak a major-minor.
Picit szabadabb kezet kap igy a jatekos, nincs kenyszer bizonyos skillek monoton hasznalatara, csak hogy a kivant, az adott skillhez kapcsolodo attributumot tudd novelni az alvas utan.
En ennek speciel orulok, egy ido utan a vanillaban ugy kellett patikamerlegen megtervezni a major es minor skilleket, ha gyorsan akartal szintezni akkor is, ha pedig nem, akkor is. Sok energia rament erre, most azert nyugdijasabb a tempo igy :)