• [NST]Cifu
    #660
    Talán sokatokat itt a fórumon a Star Trek iránti régmúltból származó rajongása gátolja meg, hogy észrevegye, SENKI sem (a fejlesztők - beleérve a programozókat, producereket, írókat és a kiadót) a "valódi" Star Trek világot akarja virtuálisan szimulálni.

    Ez az, amit már jópárszor leírtam, a P/STO ezt szerette volna, egy karakter központú ST MMO akart lenni (azt pedig már sose tudjuk meg, hogy mennyire sikerült volna nekik ezt elérni). A C/STO ezzel szemben azt nyújtja, hogy mindenki egy-egy hajót vezet, peteket menedzsel (az NPC-k ugyanis kvázi petek), és flottákban tud együttműködni, tehát lesz egy hajóközpontú része és egy lesz NPC-kkel operáló 'away team' része.

    Nem szólhat arról, hogy melóból hazaérsz, van egy kis szabadidőd, leülsz a gép elé és elkezdesz virtuálisan melózni a Star Trekben 2D terminálokat nyomkodva, hogy a fézer ne 90%-on, hanem 100%-on legyen, aki ezt élvezné az mazohista.

    Szintén írtam már erről - mi a különbség abban, ha valaki hazamegy, és egy raidben a megfelelő rotációban nyomogatja a gombokat? Az, hogy amit írsz (tehát a terminálokon való mini játékok) mennyire lesznek élvezetesek, a kidolgozástól függenek. De a gyakorlati eredmények között nincs különbség, a te nézetedből ugyanis az is mazohista, aki a WoW-ban a kockákra/csíkokra kattingat órákon át - és mégis, legalább milliónyi ember ezt teszi...

    De ha nekem értelmesen megmagyarázod, hogy valóban mi a különbség a kettő között, akkor készségesen elhiszem neked. Én nem látom a különbséget, pedig összesen 3 évet healerkedtem/healerkedem a WoW-ban. Mi a különbség tehát a között, hogy mondjuk Patchwerken ütemesen shift+bal klikket nyomok az egyik tank frame-n, illetve ha (valamilyen minijátékkal) 90 helyett 100%-ra tornázom a fézer energiát?