• PiszkosFred
    #49126
    Valojaban az osszes felsorolt "de jo lenne ez meg az" ficsor kozul az UE5-os port lenne a legkonnyebb. "Legkonnyebb", mert persze az osszes objektumot, hajomodellt, epuletet, stb. ujra kellene alkotni a render miatt. De, a 20 eves motorhoz nem kellene hozzanyulni, mert azt meghagynak a scriptek, inventoryk, stb alrendszerek kezelesere.

    Lasd az Oblivion remastert, a Bethesda kiszervezte a grafikai melot a Virtousnak (a vilag legnagyobb fejleszto cege, aki 90%-ban ezt csinalja, portol es bedolgozik) csak a rendert vegezteti az Unreallel, az osszes tobbit a szinten 20 eves Gamebryo motor csinalja, mert az Unreal motor kepes futtatni sajat magaban egy masik motort (kvazi egy pluginkent kezelve azt). Ezert is maradt meg minden bug, minden "vicces" jelenseg az Oblivionban, mert csak a rendert vegzi az UE5.

    Ha a DECA belevagna abba, hogy egy csapat grafikussal ujrakeszit mindent, 2-3 ev alatt, akkor itt is megoldhato lenne egy csilli-villi STO. A gond, hogy ez minimum 2-3, extra kiadas, stb. es az a bizonyos cella az excelben lehet, hogy mar nem zold szamot mutatna, hanem pirosat.
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2025.08.18. 12:46:55