bödön ödön#199
realisztikus viselkedés.
lehessen "érezni", hogy a kocsinak van súlya. ez volt a legfőbb különbség az nfs első és a többi része között, az elsőben érezted, hogy a kocsinak van súlya, tehetetlenségi erőket érezted, ha csúszott, vagy borult, a többi részben meg csak egy súlytalan vmivel száguldoztál fékezés, lassítás nélkül. aki már játszott igazi szimmel, az megtudja különböztetni a jót, a nem annyira jótól, pláne a szartól :)
nem tudok neked szakszerű definíciót adni, mert nem szakértő vagyok, csak egy játékos, aki már majdnem 10 éve próbálja megtalálni a jó autós szimulátorokat.
az első ilyen az f1gp első része volt, majd a 2., aztán nfs első része. aztán egy kis szünet után a live for speed, a nascar racing 2003 ill. a gpl. (nem megjelenési sorrend, hanem, hogy mikor találkoztam velük) szerencsére kb egy éve már kormánnyal is tudok nyomulni.