• NEXUS6
    #12
    A kiadóknak az a stratégiája, hogy a serdülőkorban kiéleződő gyerek-szülő ellentétet erősítik és ebből csinálnak maguknak gazdasági hasznot a társadalom számára tényleg romboló, függetlenül a gyerek vagy a szülő zenei ízlésétől, vagy akár az enyémtől. A művészek ennek csak eszközei, nézd milyen médiagecit csináltak az eminemből is.

    Arra kényszerítik az embereket, hogy vásároljanak?
    Mégpedig azért mert, ha az emberek csak a szükségleteik kielégítése mértékéig vásárolnának, az a fogyasztás nem lenne képes fenntartani ezt a túlpörgetett nyugati gazdaságot. Az embereket túlfogyasztásra sarkalják, Hogyan is?

    Tiszta sor, hogy most már nem zabáltathatnak fel mindent amit megvesznek, nem aggathatnak rá minden ruhát, nem járhatnak az emberek egyszere 2-3 kocsival. A cél, hogy vedd meg de akár ki is dobhatod. És az emberek rengeteg szemetet hajlandók termelni! Hogy miért? Ebben áll a nagy titok!!!!

    Miről is szól az Eminem? Miröl is szól a Pink Floyd Fal című lemeze? Arról, hogy harcolj, lázadj, tedd le a voksodat. Nem valami mellett mert ahhoz tényleg lusták az emberek, hanem valami ellen! Igyál Coca kólát, mert az a jobb! Vagy igyál Pepsit mert a szemét Coke-osok megpróbálnak átvágni, hogy az ő termékük a jobb, pedig ugye nem! Vásárold meg és mutasd meg a világnézeti elkötelezettséged!! Vedd meg az Eminemet, vagy a Pink Floyd lemezt és tüntess vele! Ezt sugallják az embereknek. Másoknak meg azt, ne hagyd magad ezek a dekadens buzi repperek már puszta létükkel veszélyeztetik az életformádat, vásárolj Lagzilajcsit, vagy Junájtidot, vagy akármit.

    És az emberek tiltakoznak, és az emberek vásárolnak. És az emberek néha túl komolyan veszik a reklámokat/műjelszavakat és letapossák egymást egy futbalmeccsen, vagy halomra lövik egymást egy olyan idegen országban, amiről azt se tudják, hogy hol van!

    Így működik ez!