Alfa Of NS#102
"Az FX-ek és a 6800-as széria nem a Doom-ra lett kihegyezve, hanem nagyon erősek a stencil buffering műveletekben és az egyéb árnyékok számításához szükséges dolgokban (mellesleg a 6800-asok pedig minden másban is)."
>felhívja a figyelmet arra, hogy az nVIDIA driverei és kártyái is erősen optimalizáltak a Doom 3 elvárásaira. Ennek az optimalizálásnak természetesen a Doom 3 programkódján belül is vannak nyomai, ugyanis Carmack különös hangsúlyt fektetett a különféle grafikus processzorokhoz egyedileg megírt, optimalizált kódokra<
"Szuper, hogy mennyire tudod, hogy mi miért csúszik."
Uzletpolitika, csak erteni kell hozza
"A D3 meg szegényke azért nem tud ilyeneket használni mert ezek mind DX-es fogalmak az meg OpenGL-t használ."
Ami meg technologiak szintjen mindig is kevesebbet tudott.
"Vagy azért mert nem volt képes előállítani és gyártatni egy ilyen tudású chip-et és azt hitte, hogy ez az NVIDIA-nak sem sikerülhet. Hát ezt jól bebukta."
Na persze, az ATI arrol hires, hogy nem tud vmit megvalositani. A piaci igenyek, hasznalhatosag/hutes stb teruleten kezd az nvidia elszallni ha nem vigyaz.