Way of the Samurai
  • aabyssx
    #29
    > hogy ebben a témában, ennél a játéknál SOKKAL több lehetőség van

    Ez így van. De ez inkább költségvetés kérdése. Háttérinformáció: ezt a játékot az elődjével együtt az Acquire készítette. Ők a Tenchu 1-2 készítői. Miután az Activison csak még egy Tenchu-t akart és ők nem mentek bele ki lettek rúgva. A WotS egy saját fejlesztés.
    Kilátás viszont van, mivel mind a kettő játék nyereséges volt (Japánban pár hétig az eladási listák tetején is voltak).

    > én egy véresen komoly, mondhatni történelmi játékra számítottam

    Hmm. Igen...
    ...én az első résszel voltam így. Amikor először játszottam csalódott voltam. De aztán minél többet játszottam vele és kezdtem nagyobb képet kapni a játékról és a lehetőségekről, megfeledkeztem a sok kis(?) (igénytelen) hibájáról. Az a sok hülyeség (még a szerencsétlen paraszt bélcsavarodása is ;), ami történik nagyon is illik a korba.
    Pl. nagyon jól előjön, hogy kardal az oldaladon mennyire mindent megengedhetsz magadnak. Szerencsétlen járókelőt úgy ahogy van egy vágással megölheted, ha úgy érzed, hogy nem kellő tisztelettel szólt hozzád, vagy esetleg bírálni mert. És számít? Nem nagyon. Ha sokat csinálod, akkor utálni fognak a városlakók. Ha nagyon elfajul a dolog, akkor már nem vehetsz semmit a boltokban és még a ~rendőrök~ is körözni fognak. És ez mind jelentkezni fog a játék végén a rangodban és indexedben.
    Vagy például néhány (sznob) karakter másképpen áll hozzád, ha fürdesz rendszeresen. Ilyen kis hülyeségekkel van tele a játék, ami (számomra) naggyá teszi és el tudom nézni az olyan hülyeségeket, hogy mellé nyúl a kardnak. :)

    > gondolom millió féle titkos és fél-titkos dolog lehet a cuccban

    Csak ending-ből 12 darab van. Nem beszélve a különböző napokon és napszakokban megjelenő extra lehetőségekkel, ami még gyakran attól is függnek, hogy melyik csoportal milyen viszonyban vagy. (Múltkor már kettő nindzsát küldtek rám. ;)

    > És utoljára: NAGYON kicsi a város

    Az előzőből is kitűnik, hogy ez egy pöcsölős játék és elég sok időt igényel, ha mindenre fényt akarsz deríteni (annak ellenére, hogy egy munka utáni délután meg lehet csinálni egy ending-et). Ehhez pedig sok ~végigjátszás~ kell. Így viszont még talán túl nagy és hosszú is.
    BTW a városban van minden, ami megszokott ebben a témában és korban: "A Nagy Kapu", nyomor dolgozó negyed, nyomor lakó negyed, ~katonai~ erőd, sznob lakó negyed, sznob bevásárló negyed qrwákkal, dojo és a ~katonai~ lakónegyed, helyi kiskirály és a barmai szállása, valamint a város széli ~kívülálló~ kunyhója. Még azért is praktikus, hogy ezeket így szétszedték, mert akkoriban gyakorlat volt, hogy a negyedeket kapukkal zárták el egymástól és őrök védték.