WAREZ = azonnali BAN!

Infókon és híreken kívül nem kérsz és nem adsz segítséget feltöréssel kapcsolatban, akit érdekel nézegesse a linkeket!
  • darkmore
    #40011
    Ha van kedvetek ide is írhatok valami helpet, pl.: hogyan kezdjünk el összerakni egy egyszerű játékot.
    Töltsük le a LUA interpretert (link lent), majd másoljuk a PSP gameLUA könyvtárába. Nyissunk meg egy notepad-et és másoljuk/írjuk be ezeket, ha készen van mentsük el a file-t ide, ilyen néven: PSP/GAME/LUA/index.lua
    Fontos, hogy ne txt file-ként, hanem index.LUA kiterjesztéssel. Utána indítsuk el a PSP-ből a LUA progit, automatikus fog futni a scriptünk.


    --kezdjük egy intro képernyővel, ehhez létrehozunk egy intró funkciót
    function intro()

    --töröljük a képernyőt, biztos ami, biztos:
    screen:clear()

    --definiáljunk pár színt:
    white=Color.new(255,255,255)
    red=Color.new(255,0,0)

    --írjunk ki valamit (ami nem hello word lesz), XY-al variáljunk
    screen:fontPrint(40,110,"First Game",red)
    screen:fontPrint(147,160,"by me",white)

    --eddig ez nem íródott ki, csak benne van a psp kis agyában, majd ettől --kerül a képernyőre:
    screen.flip()

    --rakjunk bele irányítást, ha megnyomjuk az X vagy a start gombot, akkor --jöjjön a következő funkció (first)
    while true do
    pad = Controls.read()
    if pad:cross() and not oldpad:cross() then
    screen:clear()
    screen.flip()
    oldpad=pad
    first()
    end

    if pad:start() and not oldpad:start() then
    screen:clear()
    screen.flip()
    oldpad=pad
    first()
    end

    oldpad = pad
    screen.waitVblankStart()

    --majd zárjuk le a while true do-t
    end

    --majd zárjuk le az intro funkciónkat
    end

    --majd mehetünk tovább, talán majd behívunk egy képet, vagy egyből egy ---menü, majd legközelebb:
    function first()
    end