Liquidator új FPS game
-
#18
Liquidator: párhuzamos világok
Sogun, 11:54 - Játék: Akció
(GenGamers) Az amerikában lihegő Parallax Art Studio teljes gőzzel dolgozik Liquidator című akciójátékán. Oroszos nevű és Jagged Alliance hívő fejlesztőjük - Alex Denisov – válaszolt a interjúkérdésekre. A projekten 60 ember dolgozik. Ennek a létszámnak legalább a fele programozó.. 2004. áprilisban kezdték meg a játékelemek beépítését a már készen álló, saját fejlesztésű 3D motorjukba. A Liquidator története három párhuzamos világról szól, melyekből teleport kapuk rendszere vezet a mi világunkba. Szörnyek fertőzték meg a párhuzamos világokat és már a teleport kapuk ajtaján dörömbölnek.
Különleges kommandót vezényelnek az átjárók lerombolására. Sikertelenül. Az összes katona otthagyja a fogát. Téged küldenek következőnek. Feladatod, hogy megakadályozd a szörnyek átlépését világunkba. Már kezdetben megkapod az összes fegyvert, de muníció a durvábbakhoz csak később lesz. A játék érdekessége, hogy nem véres. Ha megsemmisítesz egy szörnyet, akkor az eltűnik és újjászületik valamelyik párhuzamos univerzumban. Emiatt mindegyik NPC halála és újjászületése speciális esemény, mert a leirtott karakterekkel, illetve valamivel, ami távolról hasonlít rájuk, találkozhatsz másik világban.
Szörnyektől megtisztított pályákon szabadon mozoghatsz, ami fontos, mert a teleport berendezések összes akkumulátorát meg kell semmisíteni a ’továbbjutáshoz’. Multiplayer nincs. A képeken látott 3D motor négy éves fejlesztés eredménye, minden új NVIDIA és ATI kártyákon bemutatott grafikus effektet támogat és annyira bonyolult, hogy nem adnak ki hozzá MOD eszközöket.
Megjelenés: idén októberben.
Ifo: Hardwired