új magyar stratégia
  • Tomipapa86
    #629
    Ezen a teszten szanaszét röhögtem magam. 93% meg az első rész ehhez képest csak egy vázlat. Metactiticen azért áll első rész 80%-n a 2. meg csak 65%-n mert olyan csodás lett... Mondjuk gamestar tesz szóval várható volt. Nem mondom, hogy nincsenek benne pozitívumok de összességében visszalépés. Nem véletlen burjánzanak a hivatalos fórumokon az olyan topicok, hogy pl mikor lesz ebből wargame srácok. Mert ez egy rpg minimális stratégiai elemekkel. Kingdom management nincs a játékban mivel pént csak csatákért kapsz vagy a varázstárgyak eladásáért. A kaját mint "nyersanyagot" kivették a seregeknek fenntartási költsége nincs. Építkezni most már valóban mindenhol lehet, viszont ez kastély esetében kimerül abban, hogy +5-10% xp neked vagy a seregnek, különböző falvak esetén pedig + hp vagy sebzés az íjászoknak/lovasoknak/vagy gyalogosoknak(falutól függ). Szóval aki szerette az egyben azt, hogy a strongholdokban(3 volt összesen a pályán ugye)katedrálistól kezdve a várbörtönön át a városházáig szinte mindent épít az ezt nagyon gyorsan verje ki a fejéből mert itt ilyen nincs...
    Elfoglaltam Londont azt hittem itt végre majd építhetek rendesen de nem. Itt is csak + xp,hp,sebzés meg anyám kínja. A seregek ahogy lentebb írták tovább fejlődnek új egységgé ahogy haladsz előre automatikusan. Aki ezt pozitívumnak vette(szerinte ilyen az egyben nem volt)annak megsúgom, hogy volt pl:archer-longbowman csak ott ki kellett fejleszteni drága pénzen...meg az utakat is meg gátakat, kémkedést, törvényeket,bónuszokat stb. Jah hogy kivették ezt is? Bizony a megfáradt játékosnak ilyenekkel nem kell foglalkozni mert nincs benne a játékban. Helyette lore pontok vannak amiket el lehet költeni arra, hogy a faluban tudjál +5 hp vagy sebzést adó épületet építeni, meg van néhány mágikus fejlesztés azt ennyi. Számomra érthetetlen miként lehet valaki számára az pozitívum, hogy már akárhol lehet toborozni. Tök reális volt az első részben, hogy csak a falvakban toborozhattál. Most akár a kerek erdő közepén is megteheted ezt. Az számomra kérdés, hogy mióta várnak az erdőben vagy a hegy tetején sorozásra egész hadseregek de oké ez van... A első részben tapasztalható random küldetések szintén a feledésbe merültek. Szóval az újrajátszhatósági faktor szinte zéró hiszen minden újrakezdésnél mondjuk az "ellopták a kolostor ereklyéit" küldi ugyan úgy az 5. körben jelenik meg és ez a többi küldetéssel is így van. A történetvezetés lineáris,nem mehetsz el akármelyik területre mondjuk a 10. körben mert az utat egy impossible army zárja el. Ha megtámadod a játék figyelmeztet, hogy game over mert nem tudod legyőzni. A sereg átvált legyőzhetővé amint odaér a játék. Ez nyilván a te sereged erősségétől függ, de mint mondtam a csapatok maguktól fejlődnek új egységgé ahogy haladsz előre a sztorival. Szóval gyakorlatilag zéró csámborgás. Diplomácia tényleg jó azt aláírom pozitívum meg, hogy már van narrátor a küldiknél. Több sereget meg azért nem tudtok létrehozni mert van neked William Pendragon aki mellé berakhatsz max 3 másik hőst és kész. Később morganát is irányíthatod. Ekkor már két sereged lehet. Ja hogy neked a letétben van még vagy 8 hősöd?sorry Army general csak a kis William meg később a csajszika lehet és kész. Az egyben akár 12 sereged is lehetett a pályán itt be kell érned ennyivel jó mi? Asszem később Lancelot a 3. general de ezt én nem vártam meg mert chapter 2-ben töröltem a játékot. A king Arthur 2 tökéletes példája annak, hogy innováció néven hogyan lehet elk*rni egy jó játékot.