Telladar Chronicles: Decline
  • grebber
    #21
    Telladar Chronicles: Reunion
    2004. április 8. 20:06, Csütörtök - Demkó Zsolt

    Úgy tűnik nagyon beindult a "keleti kereskedelem" ugyanis egy újabb játékot jelenthetek be, a Telladar Chronicles: Reunion-t. Ezt az ukrán MindLink Studio fejleszti.

    A játékot a Shogun: Total War-hoz lehetne hasonlítani, mivel itt is több ezer egységet láthatunk és irányíthatunk egyszerre. Persze a hasonlóság csak képileg hat, ugyanis az orosz gárda saját grafikai motort fejleszt, a Battalist Engine-t. Az igéreket szerint a motor ki fogja majd használni a DirectX 9 és a legújabb videókártyák adta lehetőségeket. Elsősorban a nagy területek megjelenítésére fejlesztik, több mint 4 km2-t tud renderelni és egy képernyőn egyszerre több, mint 20.000 karaktert tud megjelentetni. A képeken is látható, hogy a vízeffekt is látványos lesz, ami manapság már alapkövetelmény. Dinamikus fény- és árnyékeffektek, kiugró mesterséges intelligencia és csontváz-alapú animációk színesítik majd a játékot.
    Mint kitalálhattátok ez egy 3D stratégiai játék lesz, amelyben azért fantasy stílusjegyek is megtalálhatóak lesznek. Ebben az egyedi világban kiválaszthatjuk a nekünk legszimpatikusabb népet amelyet győzelemre juttatunk. Az alaptörténet nem lineáris, több befejezést is kitaláltak a fejlesztők. Egységeink között az egyszerű katonák mellett szörnyek és varázslók is előfordulnak majd és lesznek hősök is. A munkánk is változatos lesz, városokat kell védeni, várakat bevenni vagy nagy csatákat vívni a terepen. A fejlesztők egy kis szerepjátékelemet is belecsempésztek a játékba: az egységeink fejlődőképesek lesznek. Amit még kiemelnék az az, hogy a haderőnket több, mint 30 páncél és 50 fegyverzet variálásával egyéniesíthetjük. A csatákat a több mint 100 varázslat segítségével mozdíthatjuk előre.

    A megjelenésről még nincs, hír de a kijevi csapat nagyon dolgozik. Talán 2005 első negyede lehet reális időpont, majd kiderül.

    INFO: Supergamez! :)