dark sci-fi MMORPG
-
Petko #26 - ja az fontos dolog hogy a missionoket a fonokeid csinálják (a fakció magasabb rangu tagjai akik closed betasok voltak)... lényeges ebben a játékban a kommunikáció, megbeszélni, egyeztetni velük a feladatokat, a hqn személyesen, vagy a mission ablakbanan a chatben... és persze mindezt kemény szerepjátékkal, mintha a főnökeiddel beszélnél, és ténleg egy vállalt alkalmazottja vagy akinek a célja a vállalat gyarapítása, és persze ezáltal a saját vagyonának és egzisztenciájának növelése. persze nem azért mondom mintha ez kötelező lenne, de ez a játék erre épül és ettől szórakoztató annak, akinek affinitása van hozzá.
- a betütípusra sok embernek van panasza de nálam pont jól jelenik meg, viszont ugyis lesz rá valami javítás hogy mindenkinek jó legyen
- ami még lényeges lehet hogy a játékidő a valósnak a 4x-ével változik, és a játékon belül mindenhol belső időt használnak amire figyelni kell. a bányászat igaz hogy időigényes, de nem azt jelenti hogy ez olyan játék amin naphosszat kell ülni, hanem emiatt épp ellenkezőleg, egy termelő, kereskedő egyén napi egy óra játékban bőven el tud mindent intézni a terminálokkal, és a termelés, szállítás, gyártás, kereskedelem magától folyik amíg nincs beloginolva
- ja és még valami, a gazdasági részének fontos eleme a költséghatékonyság, például a bányászatnál jobb figyelni arra hogy hol, mennyiért termelsz, és mekkora mennyiséget, milyen kitermelési móddal (külszíni fejtés, mélytárnás stb.)