• Besz
    #2791
    Ezért még ne menjen el a kedved a játéktól, mindjárt az elején!

    Kétféle lénycsoport van a játékban: az előre definiáltak, amiket kötelezően el kell pusztítani a túlélés végett, és vannak a bizonyos időközönként véletlenszerűen generált lénycsoportok, amelyek megjelennek a látóhatár környékén és megtámadják a kalandozó(ka)t. Én a következőt figyeltem meg akkoriban: ha a karakter szintje adott területen jóval felülmúlja az ott generálható lénycsoportok erősségi szintjét, akkor az előfordulásuk gyakorisága is jelentősen lecsökken. Emlékszem, hogy amikor full táposan visszamentem a színházba, ahol a játék elején még hemzsegtek a goblinok, és tucatjával zaklattak félpercenként, most szinte kihalt volt, és alig találkoztam néhány nyomorulttal. Ezt úgy is felfoghatnánk a játékban, hogy mivel sokkal erősebb vagy, mint ők, ezért okosan inkább eliszkolnak előled, vagy nem mutatkoznak nyíltan. Valójában viszont az lehet a háttérben, hogy ezzel korlátozták az adott területen begyűjthető tapasztalati pontok számát, és ösztönöznek arra, hogy más területeket is bejárj.

    Tehát összességében a válasz igen, lesz olyan rész, amikor majd nyugodtan sétálhatsz a város utcáin, ehhez csak fejlődnöd kell. A napszakok váltakozása pedig nem a játékbeli órát követi, hanem a küldetés előrehaladtát. Ha a későbbiekben visszatérsz a városba (néhányszor muszáj lesz), akkor majd nappal is megcsodálhatod a települést.

    Ha nagyon zavar, akkor menj a beállítások menübe, és ott találhatsz kétféle csúszkát a nehézségi szintet illetően. Egyik azt jelenti, hogy milyen nehéz legyőzni az ellenfeleket (ezt célszerű a legnehezebbre állítani), a másik pedig a generált lények számát és a megjelenés gyakoriságát jelöli. Ezt pedig a normálról lejjebb állítva elérheted a kívánt hatást. De ebben az esetben számolnod kell azzal, hogy mivel kevesebb lénnyel találkozol majd utad során, így lassabban is fogsz fejlődni az átlagosnál (kevesebb Xp-t gyűjtesz egyazon helyen). No meg kooperatív játékban sem hátrány a sok ellenfél.