• mohus
    #8447
    mins a kettőt toltam kormánnyal

    a GT4 segítségek nélkül betonon nagyon jól vizsgázik...lehet érezni az autón milyen hajtás motor stb kerékvetőkről visszadob, ha rámész fl kerékkel a fűre leránt a betoncsíkről
    a gond akkor van ha autó autóval vagy autó fallal ütközik...dodzsem jelleg jön elő
    GTből hiányzik a valódi cockpit, ami szim esetén elég alap, gumi kopik de nem durran el:)motort nem lehet széthajtani de olajat kell cserélni, mert erősen esik a teljesítmény

    a GTR-t amikor először toltam full profon nem tudtam egy kanyart bevenni, kissé túlzásnak éreztem hogy egy SEAT-tal viszonylag alacsony tempónál ilyet nem tudok megtenni:)a fék is kb egy trabant fékjével volt egyenlő,de ha ez a szim akkor ég és föld

    én mindkettőt kedvelem