• donpedro
    #25
    Amondó vagyok, hogy nézz körül a topicjában, főleg az elején. Egyik legbugosabb játék volt az utóbbi évek terméséből.

    Ami az új Pirates-t illeti, engem a #7-es postban látható kép tett kíváncsivá, asszem nem volt még olyan játék, amelyben a karddal vívást sikerült volna értelmesen és hitelesen megoldani (Talán a PotC-féle védek visszaszúrok megoldás tetszett a legjobban). Talán neki sikerül.

    Kicsit off, de részben idevág: érdekelne, hogy ti hogyan oldanátok meg az irányítást egy ilyen párbajban, hogy normális legyen?

    Nekem van egy elképzelésem, ami bonyolultan hangzik, de a használata egyszerű lenne. A lényeg, hogy egyszerű gombkombinációk használatával zajlana a küzdelem, pl multiban lenyomok egy bal+action gombot, akkor nyomná a csávó a megfelelő figurát, az ellenfél képernyőjén pedig egyidejűleg felvillanna ugyanez a kombo, amit lenyomva lehetne hárítani a vágást. Egyszerre indított támadásnál vagy mindketten találnak, vagy összecsattannának a pengék. Ennek a rendszernek köszönhetően némi fineszt is lehetne csempészni egy vívójelenetbe, ami ráadásul nem 3 másodpercig tartana. A fáradtságnak szintén lehetne szerepe (ugyanaz a mozdulat tovább tart fáradtan, mint frissen).

    Amennyiben RPG jellegű a játék, akkor a fejlődés egyszerűen megoldható lenne azzal, hogy a hős a játékban fellelhető mesterektől bonyolultabb vágásokat tanulhat (kezdetben csak egy-két kombot ismerne), amit gyakorlással gyorsabban hajthatna végre. Persze nem kell Mortal Kombat szintű kombinációkra gondolni, az túl bonyolult volna.

    No mindegy, ez csak az én álmodozásom, hátha egyszer valaki a gyakorlatban is megvalósítja. :) De tényleg érdekelne, hogy nektek milyen ötleteitek vannak ezen a téren.