#62
"a raytracing gyorsabb mint a polygonos hülyeség, csak a kérdés az hopgy a ps3 architectura jo lesz e hozzá"
Khm... hát én ezt azért nem igy tudom, mellesleg általában a raytracing is poligonos objecteket használ csak éppen sokkal élethűbb megvilágitási algoritmust jelent mint a játékoknál ma használatos árnyékolás/megvilágitás modellek. Minden számitógép alkalmas raytracingre, csak éppen lehet hogy napokba tellne, amig egyetlen képkockát kiszámolna.
Egy ilyen bikabivaj teljesitményű hw, mint a ps3 -ha tényleg tudja hozni ezeket a paramétereket - talán már valóban képes lesz valósidejű sugárkövetés modellezésre. Azért kiváncsi vagyok megbirkozik-e majd egy finalfantasy movie összetettségű scenevel? ;)
"igy minden kommunikálhat mindennel, és mindenen fut minden, egy nagy cell hálozat lesz a világ , remélem m$ nélkül :)"
Ez meg mire lenne jó? Miért kellene fölcserélni az egyik bigbradert egy másikra? Én inkább a fejlődésnek vagyok hive, nem pedig valamelyik nagy cégnek.