• NEXUS6
    #62
    "a raytracing gyorsabb mint a polygonos hülyeség, csak a kérdés az hopgy a ps3 architectura jo lesz e hozzá"

    Khm... hát én ezt azért nem igy tudom, mellesleg általában a raytracing is poligonos objecteket használ csak éppen sokkal élethűbb megvilágitási algoritmust jelent mint a játékoknál ma használatos árnyékolás/megvilágitás modellek. Minden számitógép alkalmas raytracingre, csak éppen lehet hogy napokba tellne, amig egyetlen képkockát kiszámolna.
    Egy ilyen bikabivaj teljesitményű hw, mint a ps3 -ha tényleg tudja hozni ezeket a paramétereket - talán már valóban képes lesz valósidejű sugárkövetés modellezésre. Azért kiváncsi vagyok megbirkozik-e majd egy finalfantasy movie összetettségű scenevel? ;)


    "igy minden kommunikálhat mindennel, és mindenen fut minden, egy nagy cell hálozat lesz a világ , remélem m$ nélkül :)"

    Ez meg mire lenne jó? Miért kellene fölcserélni az egyik bigbradert egy másikra? Én inkább a fejlődésnek vagyok hive, nem pedig valamelyik nagy cégnek.

    Amúgy köszi a linket! :)))