Mit jelent az a megfoghatatlan fogalom,hogy jó játék
  • Anubys
    #18
    :)

    Bevallom, nálam is van jópár warez cucc, de ami egy napnál hosszabban leköt, azt mind megveszem (Resident Evil-sorozat, Mortal Kombat 4-5, Eternal Darkness /bar ez GC-s, de példának jó/, Nocturne, Realms Of The Haunting, Blair Witch, etc...), a többivel meg nem játszom, csak nincs szívem kidobni, hamár 200 FT-ot kiadtam arra a nyűves CD-re, amire kiirtam... :)

    Ami pedig a "jó játék" meghatározást illeti, 1996 előtt is volt ware dögivel, csak akkor BBS-eken jutottunk hozzá (és 14.4-en lehúzni 5-6 megát, az bizony kb. ugyanannyi idő, mint most ADSL-en lehúzni egy full CD-t, tehát azt sem mondhatjátok, hogy akkor kevesebbet tudtunk lehúzni, mert lassabb volt a net). Emlékszem pl. 1994 körül naponta húztam le az új játékokat, de mégis az ötéves Turricant nyomtam végig minden másnap, akkor most ez hogy is van?

    Sajnos a mai játékok úgy készülnek, hogy valaki elég bátor ahhoz, hogy kiadjon egy új ötleten alapuló játékot, az szinte tuti, hogy beválik -pont azért, mert új-, erre jönnek a klónok, és mire kijönne az adott játék folytatása, már mindenkinek herótja van a cucctól, mert a két epizód közt csak olyan játékok jöttek ki. Jó példa erre a Diablo, a Tomb Raider, a Quake, illetve a valamivel újabbak közül a Resident Evil és a Wizardry 8, mindegyik után hirtelen el lettünk árasztva klónokkal. (sorry, tudom, ezek nagyrésze pc-s játék, de hát én sem konzolos vagyok elsősorban... :)