melyik a jó? nektek milyen van?
  • Halassboy
    #288
    Én sohasem dolgoztam bankban. Csak "felhasználója" vagyok a bankoknak. A felhasználóbarátság nem lenne egy rossz dolog, már ha létezne bankok és vendégek között. De nincs. Bemegyek a bankba, talán visszaköszön a gorilla kidobófiú, majd húzok egy számot. És várok. És várok. És még mindig várok...
    Az egyik ablakban jópofizik a nő a vendéggel: - és mi van a nagylányoddal?

    A másik ablakban egy másik ügyvezető éppen rendet rak az asztalán. Az egyetlen egy tollának keres már 10 perce helyet.

    A harmadik ablaknál az illető a monitorját nézi, le merném fogadni, hogy facebookon van, de tegyük fel, hogy nem, nem a vendéggel foglalkozik.

    Végre odahívnak az ablakhoz, sablonszerű szöveg társul az unott fej mellé, miközben hülyének nézik az embert. Tudatlanságát kihasználják, esetleg ha joggal megy vissza (pl. a kérése ellenére nem végezték el a műveletet - velem állandóan előfordul) még ő kap leszúrást, hogy nem intézkedik időben, vagy nyomatékosan.

    Van még valakinek kérdése miért nem szeret az ember bankba járni?