10725198101090741028.jpg

-Nem alkalmazunk jelzős szerkezetet. Még arra se, akivel nagyon nem értesz egyet.
-Nem gyűlölködünk!
-HADITECHNIKAI TOPIC, aki nem tudja értelmezni, az megy máshova!


[Légi Harcászati / Légvédelmi FAQ]
  • [NST]Cifu
    #91733
    Az USAF új vadászgép-fejlesztési programja 5 éven belül új típust szeretne. Röviden: okulva az F-22, F-35 és B-21 programokból, most nem egy irreális elvárási listát állítanak össze, amit aztán a gyártók küszködve próbálnak teljesíteni, és kifejleszteni az ehhez szükséges technológiákat, hanem azt mondják, hogy a gyártók milyen jelenleg rendelkezésre álló technológiákat tudnak összeépíteni minél gyorsabban. A cél az, hogy a fejlesztések minél rugalmasabban legyenek "összeilleszthetők", itt az olyan buzzword-ökre kell gondolni, mint például nyitott fejlesztések. Az USAF példának a T-X kiképzőgép tendert állítja, ahol a Boeing (és a Saab) prototípusa alig 3 év alatt eljutott az igénylistától az első repülésig, majd egy évvel később meg is nyerte a T-X tendert. Míg eredetileg (még 2014-ben) 2023-2024 körülre számították a végül T-7 Redhawk jelölést kapott gép IOC-ját, jelenleg elképzelhetőnek tartják akár a 2021-es IOC-t is.


    A Boeing-Saab T-7A Redhawk


    Fantáziarajz az USAF NGAD programhoz