• mir
    #76
    nos a rendering-területen nem vagyok igazán otthon, a GPUk 3Ds képalkotásával eléggé tisztában vagyok.
    de ha megnézed, akkor ők nem az egész renderert, csak a photon mapping-et futtatták a GPUn.
    nem vagyok tiszában ennek a valós megvalósításával, de az alapján a pár sor alapján nem tudom megállpítani, de hogyha elágazások nincsenek benne, akkor könnyen el tudom képzelni.
    a másik fontos dolog, hogy nem írják, milyen GPUn dolgoztak.
    azokban az SGI gépekben, amikkel 5 éve kerültem kapcsolatba pl. RENDERING GPUk voltak, azaz a GPU nen csak megjelenített, hanem RENDEREL is.(SGI rulz, de sajna vékony rétegigény) tehát még ez sem számít önmagában újdonságnak, a lényeg az lenne, hogy milyen GPUn.
    Ha nvidia, vagy ATI, akkor az elég komoly dolog, ha nem, akkor már kevésbé. pl. 3DLABS P10 télleg programozható(advanced PFCvel)(mondjuk nem Direcx APIval persze) azt biztos hogy nem lenne nehéz rávenni hasonló dolgokra.