World Rally Championship 3
-
#6
Hal! Tegnap megjött a wrc3, Cheap tesó jóvoltából, úgyhogy alvás helyett avarzörgetés volt :))
A grafikára csak jót lehet mondani a környezet és az autók is részletesek, folyamatos a képfrissítés, szóval vaddisznó. A legszebb a rallyk között szvsz. Nagy a belátható terep, sokszor több kanyar is betervezhető előre, ilyenkor élmény száguldozni már ha el nem kúrja az ember :) Fának csapódás eredménye ismert. Lámpa, motorháztető törik, leszakad. Szélvédő pókhálósodik, kaszni gyűrődik, oldalablak kiszakad, mitfahrer anyáz. Bozóton, útlezáráson, palánkon át lehet hajtani, szalagkorláton, fán, betontuskón nem. A sebességérzet is ok.
A fizika és irányíthatóság nagyon renbben van addig, amíg a kocsi a négy kerekén tartózkodik. Az aszfaltúton tapad a gumi rendesen, tehát a korábbi wrc gamék csúszkálása aszfalton itt nem jelentkezik. Sőt, néha még pont az a gond, hogy azt hinné az ember, a kocsi még csúszik egy kicsit, jó lesz az a kanyar és akkor megfogja a négy gumi :))
Persze fullgázos indulásnál az aszfalton is birkózni kell a géppel amíg elforog mind a négy kerék, offkóz.
Tetszik, hogy van egy nagy tesztpálya, ahol minden ki van építve. Szlalom, gyorsasági szakasz, aszfalt, kavics, sőt van még egy nagy kerek betonplacc is, na itt lehet forgatni meg ökörködni :))
A hangok szintén korrektek, motor üvölt, leamortizált kocsi zörög csörömpöl wrc-től megszokottan a kipufogó váltáskor lángcsóva+lángcsóva hangeffekt.
Dióhéjban: az első éjszaka tapasztalatai alapján megtartom a leányzót :)))