Tribes 3 !!!
-
Borg #25 Volt 64 játékos BarrysWorld szerver. Kb 4 db összesen, és mindig fullon volt az összes. Netkód tekintetében a Tribes kapcsán szinte ismeretlenek voltak azok a gondok, mint pl a CSben, vagy más multi gameben. Egyszerűen iszonyat jó netes motorja van. És ráadásul olyan map szisztéma van benne, ami által még egy új map is lejön pár mp alatt a szerverről, nemúgy mint CS-ben volt pl, hogy mire egy új mapot letölött, vége is volt a meccsnek:)
Anno a Tribes1 fénykorában (1998-2000) sokszor több ember volt összesen a Tribes1 masteren, mint CS-ben.
A Tribes2-ről valszeg azért hallottak kevesen itthon, mert meg kellett venni ahhoz, hogy a master szerverre (tehát online) mehessen vele az ember. Ez pedig itthon ugye még mindig nem divat:)
A HTD clan kb 15 emberből áll(t), mi megvettük anno ahogy megjelent, a Tribes1 sikerén felbuzdulva.
Nem tudom igazából, hogy a Vengeancenak jót fog e tenni az Unreal motor, mert eddig a Tribes mindig is unique játéknak számitott, nem egy populáris FPS volt. Itt stratégiára, gondolkodásra, és csapatmunkára van szükség. És az utolsó nem csak olyan divatos kifejezés értelmében, mint a többi mai multi játékban, hanem Tribes2-ben az ember csapatmunka nélkül tényleg nem ment semmire. (többszemélyes járművek, stratégiák stb)
Egyébként szerintem a Vengeance nemes egyszerűséggel a Tribes2 lesz, csak éppen UW motorral, nem pedig azzal a Torque romhalmazzal, ami ugyan szép volt, SOKKAL SZEBB, mint a korabeli játékok, csak éppen súlyos bugokkal tele. Max egykét újdonság lesz benne, egységek és fegyverek terén.
A skying meg egyszerűen az, mikor domboldalban csúszva közlekedsz, esetleg jetpack rásegítéssel:) Ez egy ilyen Tribeses kifejezés.