A garanciával kapcsolatos kérdések, tapasztalatok.
-
#27
Na, igen, de én egy számítástechnikai cégnél dolgozok, és főleg céges szinten próbálok elintézni garanciális problémákat, hálistennek a mi beszállítóink többnyire korrektek a garis dolgok terén, csak sajna minimum 2 hetet ülnek a cuccokon, nomeg néha megpróbálják visszadobni a cuccost, hogy szerintük működik...
Régebben én is magánszemélyként vásároltam itt-ott, még azon a bizonyos helyen is, amire te is gondolsz, és hát gyakran tapasztaltam a lentebb említett problémákat, és hát ismerőseim már éltek a Vásárlók Könyve nevű megoldással, de azért az sem a leggyorsabb megoldás: egy ismerős már 7 hónapja (!) próbál elintézni egy 52x LG CD-ROM garis cseréjét fogyasztóvédelem közreműködésével, de még nem jutott vele dülőre...
Ja, a cég meg az a cég, amire mindketten gondolunk, és itt a fórumon is esett már "pár" szó róla...