PlayStation3
  • Laza
    #1477
    eleve ott kezdodik, hogy egy PCs processzor Mhz teljesitmenye nem hasonlithato ossze csak ugy egy konzol effajta teljesitmenyevel...

    mert ugyebar a jatekok a grafikus kartya teljesitmenyetol is fuggnek... es pl ez egy konzolnal egeszen mas architekturalis folyamatok allatt valosul meg...

    tehat ha mondjuk tegyuk fel, a PS3 procija 4GHz-es, es akkor a PCs processzor is 4GHz-es, mivel egeszen mas architekturalis folyamatok zajlanak le mindeket gepben, sokkal valoszinubb hogy a konzol gyorsabb lesz, mint a PC... folleg, hogy celhardverrol beszelgetunk... es ez egyszeru logika... :D (persze, lehet hogy nem, de ezeddig mindig igy volt:)

    pl az is teny, hogy ha nem csak 8Mb RAMot tesznek a PS2be, ezt a minosegu grafikat (gondolok itt objektum szintre) sokkal jobban fel lehetett volna vertezni texturakkal, es mar egeszen maskepp nezne ki a dolog... :)
    de attol meg, hogy kevesebb a RAM benne, a tobbi 'alkototeleme' nem kevesebb (folleg, hogy a buszsebesseg siman ki tudna szolgalni a nagyobb RAM keszletet, ezalltal a nagyobb menyisegu texturakat:)