Intel
  • suba53
    #9449
    Ennek szerintem nem a proci az akadálya, hanem a memória, meg a háttértár. Iszonyat nagy világokat programoznak le, sokszor tele rombolható elemekkel, csomó dinamikus környezettel. De ez mind nem fér el egyszerre a memóriában, ezért miközben haladsz a pályán, sokszor tölti be a következő részt a leprogramozott állapotában. Ha azt szeretnéd, hogy a világ az általad rombolt állapotában maradjon, akkor minden egyes részt abban az állapotban vissza kellene írnia a lemezre, vagy meg kellene őrizni azt az állapotot a memóriájában.
    Egy 60-80 GB méretű játék azért akkora, mert a leprogramozott pálya elemek nagyon nagy helyet foglalnak. És ez az újabb nagyobb részletességű grafikák mellett egyre csak nő. Ha minden módosult látványelemet látni akarsz több óra játék után is, akkor az összes ilyen részletet a gépnek meg kellene őrizni a játék végéig. Ez meg nem nagyon gazdaságos.