Icewind Dale II
  • Kotomicuki
    #484
    Amióta a bölcsességet a Jégtemplom Arénájából szerzem meg az azt igénylő karaktereimnek az ügyességük kárára - karakter export-import, némi rakodással egybekötve - , azóta az aasimar faj kezd kiszorulni ezen területekről és csak a karizmát igénylő karaktereknél maradhat meg (harcos-paladin, ahol a paladin karizma képességi is kivannak használva (extra smiting + fiendslayer), ill. a diplomata boszi, ahol kellenek az intelligencia pontok a skill-ekhez, így itt a humánnal pazarlás lenne őt helyettesíteni - viszont a debuffer/cc-boszinak a humán a jó az extra-feat-jei miatt).

    Aasimar vs. Human és az ivászat után (az addig a szintlépésekért kapott pontok nélkül)

    18 - STR - 18 - 18
    16 - DEX - 18 - 16
    18 - CON - 18 - 18
    3 - INT - 3 - 3
    20 - WIS - 16 - 20
    5 - CHA - 3 - 3

    Igaz, hogy addig kissé nehezebb, viszont a humán több skill-pontja és az extra feat-jei bőven kárpótolnak ezért a későbbiekben (a kieső elemi védelmeket a védőmágiák adják, aztán a(z extra) feat-ekből vissza is jöhetnek - főként a druidánál és a Lathander( vagy Talos/harcos) papnál).
    ...és még a különböző osztályok keverése is harmonikusabb lehet ezáltal (pl. druida/Bane pap(/szerzetes)), miközben egy karakterszinttel előrébb is jár a delikvens.

    A pajzstörpe harcos/papot - vagy a Calver által javasolt drow szerzetes/paplányt - ez a változtatás nem érinti, uú maradhat a csapatban.