Icewind Dale II
  • Calver
    #476
    evasion esetén sikeres reflex mentő kinullázza a sebzést, nincs semmi másodlagos dobás. mágiaellenállás pedig úgy néz ki, hogy röviden és tömören alapból 55% eséllyel lerázod magadról a varázslatokat ugyanolyan szintű ellenfelekkel szemben, ami két piával permanens 70%-ra növelhető, és ha ezen átmegy valami, akkor még jó eséllyel ott az evasion... holy avenger-rel pedig kvázi immunis a karakter minden mágiára.

    a lassan szintezés *annyival* nem lassabb. igen, van egy szép level adjustment, de ezt a játék kicsit máshogy kezeli, nem ugyanannyi xp-t kap egy 10-es szintű ember és egy 8-as drow, pl - challenge rating miatt ugyanazon dolog legyilkolásáért az előbbi normál xp-t kapna, míg a kicsi drága sötételfnek úgy osztanák ki, mintha egy 8-as szintű ember lenne, annak ellenére, hogy "effektív" 10-es szinten van.

    rettegés nem kell ide, AC nevetségesen magas lesz a játék végére, plusz ott van stoneskin/iron skins is, valamint instant heal. ha mégis hp gondja lenne az embernek, painbearer of ilmater tud 1 kör/szint időtartamra +6 CON-t adni.

    próbáld ki cleric-et paladin helyett... sokkal jobbak minden téren, a D&D 3e abszolút de az ő idejük volt.