Icewind Dale II
  • Kotomicuki
    #447
    Az a 4 harcos szint ad 4 feat-et - 2 fegyverosztályt ki tudsz belőle maxolni - , +2 sebzést támadásonként - pl. azzal a minimum 2 fegyverosztállyal... - , pár + HP-t és még a BAB-ot is növeli - Druidánál, Barbárnál(, Kószánál) meg még megadja a hiányzó, 3. páncélviselési feat-et is. Nem HOF módban, normál játék mellett nem kell több! :)
    A távharcot nehezebb buff-olni, mint a közelharcit, ott nagyon jól jön minden "kis" segítség - tudom, hogy minden sarkon lehetne pihenni és újratölteni a kifogyott varázserőt, de ezt meg én nem akarom (mindig) így csinálni.

    Javítás: a 12-es Int is csak a 7. szinten érheti el a 10 Varázstudást, mert szintenként csak 1 pöttyöt oszthat ki! :(

    A páncélra a Monk-kal való keresztezés csak +4-5-6-ot ad, Wisdom 18-20-22 függvényében, igaz, hogy a DEX-bónuszok egy része is megmarad. Ez a játék első negyedében, harmadában hozna kézzelfogható előnyt, utána már a beszerezhető páncélok kerülnének fölénybe - pl. Oswald; vagy monk-ként kéne továbblépkedni a szinteket...
    A Tempus pap +6 erőt adó képessége sem jön rosszul (meg az ingyen feat-je sem, ami az egyik legütősebb fegyverosztályé: visszatérő dobó változat, egykezes + pajzsos változat és a kétkezes daráló -> minden stílushoz és helyzethez alakítható, már a dokktól kezdve...), a Helm pedig a védelmére tud instant bónuszt hívni - a domain-jei neki sem rosszak, de a Tempusé sem, a 8. szintig. Az elején, amikor ezek még csak pár körig élnek, az Ilmalter pappal sem húzható tovább a nehezebb harc -> mindenképp vissza kell vonulni, pihenni/gyógyulni, HA az úgy alakul...

    Ezen kutyulékok a Tankot, a frontembert volnának hivatottak kiváltani, helyettesíteni - azért, egy dühöngő Harcos 4/Barbár x-t, amire ráolvastak pár bűbájt, nehéz felülmúlni e téren - : a Heal-t és társait a normális szintlépésű, pure pap motyogná, kezdetben...

    Ez a gyönyörű ebben a játékban: egy dologra volna ezerféle lehetőség, amiből mindig csak az az egyetlen a legjobb!

    Amúgy, a non-pluszultra, a legütősebb dolog a játék elején: a tüzesen perzselő olajos flaska: 3 ilyennel teljesen ki lehet takarítani a 2. térképet a hídnál -> amelyik ork nem ég el azonnal, az demoralizáltan futkározik, amíg le nem szedik a távharcosok!