• mir
    #66
    A nagytávolságú hálózatok késleltetése túl nagy ahhoz, hogy nagybonyolultságú interaktív környezetet lehessen létrehozni thin-kliensekkel
    nem, nem, nem. nem így gondoltam. a hálózat nyilvántartja a környezetet, és ha te mondjuk a baltáddal suhintasz a gerenda felé, akkor van vagy fél másodperc, amíg a balta odaér. azalatt 1 broadband kapcsolattal, mint ami a PS3hoz kell majd bőven el lehet küldeni a problémát, hogy hogyan fog a balta lesúlytani a szerveren is nyilvántartott világ mely pontjára, és ott nem csak a texttúrák vannak meg, hanem mndjuk az anyag minősége, meg hasonlók is, és ott a szervernek van ideje kiszámolni, hogy mi történik, feldarabolni az objektumot, és minden szilánknak ami elrepuül megadni az indító erőket, aztán ki tudja számolni, hogy összedől-e az épület, és van ideje minden egyes gerendát feldarabolni, kiszámolni, hogy esnek le, és elküldeni az eredményt minden közelben tartózkodó kliensnek, akik ugyan úgy látják, hogy összeomlik az épület, mint az a barom, aki magárabontotta. nem kell a központi szervernek kiszámolni minden fizikát, csak mondjuk azt, amit télleg nem lehet a grafika mellé a PS3ra bízni. a PS3 már az akciógomb lenyomása pillanatában tudja, hogy hová fog az ütés becsapódni. és ha akkor elküldi, megkaphatja az eredményt, mire a fejsze valóban becsapódik. vagy ha ráüt valamelyik játékostársára, pontosabban lehet kiszámolni a sérülést. vagy esőben vagy porban lábnyomokat hagyhat.(na jó, ez nem új)

    télleg. cellről én is olvastam, hogy .09 mikron lesz.