#55
"A GRID technológia játéktechnikai szempontból semmit sem ér. Olyan, mintha a seti@home-ra bíznának valami real-time mozi renderelését. Ehhez nem készíthető elég gyors és kis késleltetésű összeköttetés, nagy távolságra (>4-5m). "
éppen most gondolkoztam el ezen, és eszembe jutott, hogy az efféle hatalmas szerverfatrmokat mire lehetne használni. pl. az RPGkben 1 full+Ds világban lehetne a környezet változásait szimulálni vele. mondjuk hogyha te a baltáddal beleversz 1 gerendába, nem a te kis PS3madat kell majd izzasztanod a komoly műveletek elvégzésével, ami ráadásul nagyon komplikált programrészt is igényel, hanem a szerverfarm, ahová mindenki fel van csatlakoztatva, és ha te beleversz a baltáddal a gerendába, akkor rádzuhan a tető. és ezt mindenki láthatja, aki ott van. pl. ha a szerverfarmokat rendesen megcsinálják, akkor szerintem hihetetlen dolgokat meg lehet oldani... képzeld el, hogy 1 olyan világban játszhatsz, ahol télleg mindent szabad, azt, amit csak akarsz. pl. elkezded kapapálni a falat, és lebontod. efféle dolgokra, a virtuális világ szimulálására szerintem nagyon jól használható lenne 1 központi szuperszámítógép.