\"bkv\"

Vélemények, tapasztalatok, történetek.

| busz | metro | villamos | trolibusz | hév | éjszakai | egyéb |
  • Pluskast
    #6944
    A történet nem azt fogja jelenteni, hogy mostantól 2x2 sávos gyorsforgalmi utak tömkelege fog megjelenni a fővárosban, hanem pl nem lesz olyan marhaság mint ami a Bajcsy Zsilinszky úton is van, hogy 2 darab bicikli út van, az egyik egy drága pénzért megépített a fő forgalomtól elkülönült bicikli út, párhuzamosan mellette meg ott van a buszsáv amit egyebek mellett szintén bicikli útnak jelöltek ki. Vagy a Deák térnél olyan eszesen oldotta meg a BKK a buszmegállót, hogy oda beálló öblöt nem alakított ki a busz számára (holott lett volna rá hely) aminek köszönhetően reggelenként szép nagy dugó alakul ki, mivel a busz ott áll vagy 10 percig és elfoglal egy sávot. Vagy pl nem fogják az alsó rakpartot sétáló utcává átalakítani és egy sávra leszűkíteni és 30 km-es sebességkorlátozást bevezetni - igen ez konkrét terv volt - az autósok számára amikor nap mint nap minden reggel és délután, de még nap közben is arra megy az autós forgalom nagy része Pestről Budára és fordítva. Vagy nem fognak olyan faszságot csinálni, hogy a Bem rakpartnál a villamos nem tud az aluljáróban átmenni mert a BKK olyan villamost rendelt meg oda ami nem fér át és ezért több milliárdért át kell alakítani a Lánchídnál az aluljárót és környékét. Vagy a Kossuth Lajos utat nem fogják 2x1 sávosra áttervezni ahol ugye ott van az Erzsébet - híd. Bírom az indexet. Azt sem tudja, hogy konkrétan miről fog szólni a történet de már kongatják a vészharangot.
    Utoljára szerkesztette: Pluskast, 2016.02.01. 10:45:51