Transparens(itt-ott átlátszó) textúra:
A Paint Shop Pro -ban készítettem egy képet, amin itt ott be van vágva ÉS GIF-ként mentettem le (mert ugye csak a gif rendelkezik transzparens mentéssel...), nade a 3dsmax 4.2 nem teszi átlátszóvá, ha egy felületre töltöm (material), hanem ott ahol átlátszónak kéne lennie és látnom kéne a test szinét ott fekete, miért?
A PSPro vagy a 3Dsmax a hibás, bár más képnézegetőkben sem átlátszó...
Ha ez nem müködik miért van?
Más kicsit instabil a 3Ds max 4.2...
Én nemtom mié, de másnál minden könnyebben megy...
Gondolok itt arra, hogy itt ott kihagy egy-egy vonalat pontot a viewportnál, néhány részletesebb tárgy elkészítésénél, ha csavarást akartam mindenféle felesleges dolgot kellet eszközölnöm, hogy ne jelenyenek meg a tárgyon kívűl háromszögek...
Kicsit csalodtam e profi szerkesztőben, például a Boolean részénél, néha megy, néha nem ,ahogy gonjdolja tendesen kivágja...néha órákat szenvedek vele...mint most...:)
Te mivel VGA-val használod, hacsak tesem a software renderer csapathoz tartozol...egyáltalán dob rajta valamit, vagy nincs gyorsasági különbség a szerkesztések közben?